اخبار
کد خبر : 1856 ۱۳۹۵/۰۱/۰۱   

سرمای دیگری در راه است

ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام پیش‌بینی وارد شدن یک توده سرما به کشور در چند روز آینده، به مسافران نوروزی هشدار داد پیش از آغاز سفر، وضعیت آب و هوایی در طول مسیر و مقصد را کنترل کنند.

به گزارش نای قلم، در اطلاعیه این ستاد که با توجه به احتمال سرمای هوا و وزش باد شدید در برخی از استان‌های کشور صادر شده، آمده است: «هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل به شماره تلفن 141، از وضعیت تردد در جاده‌ها و از سامانه 134، از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفرخود برنامه‌ریزی کنید.

چنانچه برودت هوا، سفر نوروزی‌تان را تحت تاثیر قرار داد می‌توانید به ایستگاههای امداد و نجات که در طول جاده‌ها مستقر شده‌اند مراجعه و کمک‌های لازم را دریافت کنید.

به مسافرانی که در چادرهای مسافرتی اسکان یافته‌اند نیز پیشنهاد می‌شود هنگام استفاده از وسایل گرمازا، نکات ایمنی را رعایت کنند و از تجهیزات غیراستاندارد به هیچ وجه استفاده نکنند.

توصیه می‌شود مسافران نوروزی به منظور برنامه ریزی دقیق و اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل هوایی برای پروازهای نوروزی با سامانه 199 و برای بررسی وضعیت خطوط ریلی و حرکت قطارها با شماره 5149 تماس برقرار کنند.

همچنین شماره تماس 09629 برای پاسخگویی به اطلاعات گردشگری و شکایات و شماره پیامکی 7070 برای دریافت اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری کشور، اختصاص یافته است».

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا