اخبار
کد خبر : 1850 ۱۳۹۵/۰۱/۰۳   

معروف برترین ورزشکار والیبال ایران

سعید معروف و مریم یکتایی بازیکنان تیم های والیبال مردان و زنان شهرداری ارومیه عنوان برترین ورزشکاران سال 94 را کسب کردند. 

به گزارش ناي قلم، دومین دوره طرح انتخاب بازیکنان مرد و زن برتر سال والیبال ایران در دو بخش نظرات کارشناسان و مردم که از تاریخ ۱۷ اسفندماه آغاز شده بود با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در بخش مردمی، نظر سنجی طی دو مرحله برگزار شد که در مرحله نخست ۵۰ بازیکن به انتخاب کارشناسان پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران به نظرسنجی اینترنتی گذاشته شدند و در پایان ۱۰ بازیکنی که بیشترین آرا را به خود اختصاص داده بودند به مرحله بعدی راه یافتند.

در مرحله دوم نیز که از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه و به صورت پیامکی برگزارشد، شرکت کنندگان بازیکن موردنظر خود را انتخاب کردند و در پایان ۳ بازیکن برتری که بیشترین رای را به خود اختصاص داده بودند به عنوان بازیکنان برتر والیبال مردان و زنان ایران معرفی شدند.

بر این اساس در بخش مردان میرسعید معروف با کسب ۳۸ درصد آرا، عنوان نخستین مرد برتر والیبال سال ۹۴ را از آن خود کرد.

رسول آقچه لی با ۲۲ درصد و سید محمد موسوی با کسب ۱۲ درصد آرا به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده و منتخبین مردم در سال ۹۴ معرفی شدند.

در بخش زنان نیز مریم یکتایی با کسب ۳۹ درصد آرا، عنوان نخستین زن برتر سال ۹۴ را از آن خود کرد.

زینب گیوه با ۳۲ درصد و شکوفه صفری با کسب ۷ درصد آرا به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده و منتخبین مردم در سال ۹۴ معرفی شدند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا