اخبار
کد خبر : 1848 ۱۳۹۴/۱۲/۲۸   

توزیع اقلام مورد نیاز اجرای طرح های نوروزی میان شعب هلال احمر استان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز سراسری اجرای طرح های نوروزی اقلام، تجهیزات و بسته های امدادی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی مورد نیاز در اجرای طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در بین شعب شهرستانی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی توزیع شد.

به گزارش نای قلم، عباس سید زکریائی در گفت و گویی اظهار کرد: به دلیل گستردگی فعالیت جمعیت هلال احمر در ایام اجرای طرح ملی امداد و نجات، ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و تعدد پایگاه ها امدادی و پست های ایمنی و سلامت و به منظور ارتقای سطح آمادگی انبار های شعب شهرستانی، اقلام امدادی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی حوزه های امداد و نجات، امور جوانان و روابط عمومی و همچنین تجهیزات مورد نیاز اسکان مسافران نوروزی در بین 18 شعبه این جمعیت تقسیم شد.

وی در تشریح اقلام توزیعی معاونت امداد و نجات اضافه کرد: از جمله اقلام توزیع شده این معاونت می توان به بسته های تغذیه اضطراری در راه ماندگان، اقلام و تجهیزات امداد و کمک های اولیه، تابلو راهنمای پایگاه ها، پوستر و بروشور های آموزشی، لباس، کفش و تجهیزات مورد نیاز امدادگران، پتو و موکت، کنسرو ، برنج، روغن، قند، چای و ... اشاره کرد.

سید زکریائی در ادامه افزود: از جمله اقلام تهیه شده برای توزیع در بین شهرستان های آذربایجان غربی توسط معاونت امور جوانان این جمعیت می توان به چادرهای سه لایه اقلیمی، خیمه نماز، دستگاه تست فشار و قند خون، دوچرخه به منظور اجرای طرح سحاب، تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای بازی کودکان، بروشور و پوسترهای فرهنگی و آموزشی، نقشه و کتابچه، لباس و اقلام هویتی امدادگران، کارت های شکیل حاوی دعای سفر و ذکر ایام هفته و ... نام برد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اختصاص چادرهای سه لایه اقلیمی را از جمله ویژگی های سخت افزاری در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی خواند و گفت: این چادرها در برابر باد و باران آسیب پذیری کمتری دارند و بر اساس اقلیم و شرایط جغرافیایی استان طراحی شده اند.

سید زکریائی بخش دیگری از اقلام توزیع شده را متعلق به حوزه روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی دانست و تصریح کرد: اقلام مناسبتی، پرچم، بنر، پوستر، بروشور، کتابچه و لوح های فشرده مختلف آموزشی، فرهنگی و تبلیغی توسط این حوزه به منظور آگاهی بخشی، آموزش، پیش گیری و راهنمایی هموطنان و مسافرین نوروزی آماده شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا