اخبار
کد خبر : 1846 ۱۳۹۴/۱۲/۲۸   

دستگاه های اجرایی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت: مجموعه دستگاه های اجرایی استان آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

به گزارش نای قلم، جلیل جباری در گفت و گویی ضمن معرفی کمیته های ستاداجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: تمام کمیته های ده گانه این ستاد از چند ماه پیش اقدامات خود را درچارچوب وظایف محوله آغاز کرده و همگی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به توانمندی های گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی با دارا بودن یک هزار و 517 اثر ارزشمند در فهرست آثار تاریخی در رتبه هفتم کشور قرار داشته و به لحاظ فرم بناها و محوطه های تاریخی جزو معدود استان های کشور بوده که در حوزه دفاع مقدس و میراث ناملموس آثار بسیار گرانبهایی نیز در خود جای داده است .

جباری گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی مسئول دو کمیته اسکان و رفاه و تبلیغات و اطلاع رسانی است که در زمینه اسکان مسافران نوروزی جلسات متعددی برگزار شده و جامعه هتلداران استان با اعلام آمادگی برای ارائه 20 تا 50 درصد تخفیف برای پنج هزار تخت خود و هم چنین آموزش و پرورش استان با داشتن 9 هزار تخت برای فرهنگیان محترم آماده اسکان و پذیرایی از مسافران در ایام نوروز 95 هستند.

وی در خصوص مهم ترین اقدامات ستاد اجرایی سفر استان اظهار کرد: یکی از مهم ترین دغدغه ها و برنامه های دبیرخانه ستاد بالابردن سطح کیفی و نحوه برخورد مجریان سفر است که دراین زمینه آموزش نیروهای مرتبط با امر گردشگری و سفر از سه ماه پیش در دستور کار این دبیرخانه قرار گرفته و برنامه های متنوعی را درمبادی ورودی، سطح شهر و پایانه های استان اجراخواهیم کرد .

انتهای پیام/

 

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا