Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1845 ۱۳۹۴/۱۲/۲۸   

آذربایجان غربی برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی آماده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آماده سازی بیش از یک هزار و 200 اتاق توسط ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان برای پذیرایی از فرهنگیان سراسر کشور در ایام نوروز 95 خبر داد.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی» در گفت و گویی اظهار کرد: امسال یک هزار و 231 اتاق در قالب مدارس، باشگاه فرهنگیان و خانه معلم برای پذیرایی از میهمانان فرهنگی در سراسر استان آماده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: 18 پایگاه در راستای اسکان بهتر مسافران نوروزی فراهم شده است که مسافران می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به اقامت در محل های مورد نظر اقدام کنند.

سیدمصطفوی، اسکان مسافران فرهنگی نوروزی در کلاس‌های در نظر گرفته شده را از لحاظ خدمات رفاهی، پنج نوع عنوان کرد و ادامه داد: 253 اتاق باشگاه فرهنگیان و خانه معلم، 119 کلاس ویژه، 621 کلاس نوع الف، 221 کلاس نوع ب، 17 کلاس نوع ج برای ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه 412 نفر به عنوان عوامل اجرایی در این راستا فعالیت دارند، اضافه کرد: باشگاه های فرهنگیان استان با 286 تخت و اردوگاه های استان شامل 120 تخت و خانه های معلم استان با 284 تخت آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا