اخبار
کد خبر : 1843 ۱۳۹۴/۱۲/۲۷   

وصول درآمدهای استانی؛ یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه استان

استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی مناسب در خصوص وصول درآمدهای استانی، یکی از راهکارهای مناسب برای توسعه استان در زمینه های مختلف اقتصادی و عمرانی است.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در رأس هیئتی متشکل از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیران دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی در استان، از بخش های مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین آذربایجان غربی بازدید و با مدیران و کارکنان آن، دیدار و گفتگو کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های کارکنان خزانه معین استان، با اشاره به وظایف خطیر و حساس آنان در پیگیری وصول درآمدها و پرداخت های استان، خواستار تلاش مضاعف اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در راستای تسهیل پرداخت به موقع حقوق کارمندان دولت و سایر اعتبارات شد.

داود غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی نیز در این دیدار، حضور نمایندۀ عالی دولت در استان را موجب خرسندی و دلگرمی مجموعۀ امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان دانسته و ابراز امیدواری کرد که این بازدید در پایان سال و همچنین سال جدید، منشاء خیر و برکت برای پرسنل این اداره و سایر دستگاه های اجرایی استان باشد.

دبیر ستاد تجهیز درآمد افزود: ستاد تجهیز درآمد استان آذربایجان غربی در سالی که در حال اتمام است نسبت به وصول شش هزار و 75 میلیارد ریال از درآمدهای استانی و مبلغ یک هزار و 634 میلیارد ریال درآمد ملی و استانی به خزانه کل کشور، اقدام کرده است.

حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان نیز ضمن ارایه گزارش مختصر از عملکرد دریافت- پرداخت خزانه معین استان در این سال ( تا 27 اسفند 94) گفت: خزانه معین استان در سال 94 مبلغ 19 هزار و946 میلیارد ریال بابت اعتبارات استانی و متمرکز به دستگاه های اجرایی استان پرداخت کرده است.

گفتنی است استاندار آذربایجان غربی و هیأت همراه، از قسمت های مختلف اداره کل امور اقتصادی و دارایی و خزانه معین استان بازدید به عمل آورده و با کارکنان این مجموعه که تا شب عید، مشغول انجام امورات اداری هستند گفتگو کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا