اخبار
کد خبر : 1840 ۱۳۹۴/۱۲/۲۷   

بازدید منظم از مراکز عرضه کالا و خدمات در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مراکز عرضه کالا و خدمات در آذربایجان غربی روزانه توسط بازرسان سازمان و اتاق اصناف مورد بازدید قرار می گیرند.

به گزارش نای قلم، جعفر صادق اسکندری در گفت و گویی درخصوص اجرای طرح نظارت ویژه نوروز اظهار کرد: در صورت نیاز، گشت‌های مشترکی نیز با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت وسازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از 15 اسفند ماه در استان آغاز شده و تا 25 فروردین 95 ادامه خواهد داشت.

اسکندری با بیان اینکه نظارت در بازار عید نوروز در دو عرصه کالا و خدمات انجام می شود، افزود: بخش کالا شامل لباس، کیف و کفش، اقلام خوراکی، میوه و تره بار و سایر مایحتاج مردم است ودر بخش خدمات نیز بازرسی شرکت های مسافربری هوایی و زمینی، اماکن تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی ، رستوران های داخل شهر و بین شهری انجام می شود.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه بازرسان به عنوان حافظان اقتصادی بازار هستند، اضافه کرد: بازرسان، رعایت انصاف، عدالت و اخلاق مداری را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

طرح نظارت بر بازار عید نوروز از 15 اسفند ماه در استان آغاز شده است و تا 25 فروردین 95 ادامه خواهد داشت.

طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات، ایجاد آرامش درفضای روانی جامعه، پایش مستمر بازار عرضه انجام می گیرد .

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا