Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1839 ۱۳۹۴/۱۲/۲۷   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

سه بازیکن تیم شهرداری ارومیه به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند

32 بازیکن برای شرکت در اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک اعلام شد که نام سه بازیکن تیم شهرداری ارومیه در بین آنها به چشم می خورد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان یافتن لیگ برتر مردان و مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی ب، کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 32 بازیکن را برای حضور در اردوی آمادگی مسابقات انتخابی المپیک اعلام کرد که در بین آنها نام سعید معروف، میلاد عبادی پور و آرمین تشکری از تیم شهرداری ارومیه نیز دیده می شود.

در پست پاسور سعید معروف به همراه مهدی مهدوی، علیرضا بهبودی، محمدطاهر وادی و علی نودوزپور، در پست پشت خط زن شهرام محمودی، امیر غفور، میکاییل تاجر، جواد حسین آبادی، امین علوی و در پست لیبرو فرهاد ظریف، مهدی مرندی، محمدرضا موذن و مصطفی حیدری به اردو دعوت شده اند.

در پست سرعتی محمد موسوی عراقی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی رنجبر، علی شفیعی و محمد فلاح و در پست دریافت کننده حمزه زرینی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی، فرهاد نظری افشار، علیرضا مباشری، رحمان داودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد جواد معنوی نژاد و مجتبی شبان دیگر بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

بازیکنان دعوت شده بر اساس برنامه رائول لوزانو، زیر نظر خوان سیچلو به عنوان مربی و آندرس اسپر ادواردو به عنوان بدنساز و دیگر مربیان ایرانی حاضر در اردو تمرینات خود را در دو گروه و دو نوبت در روز برگزار می کنند.

رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال کشورمان از 15 فروردین 95 با حضور در تهران به طور مستقیم بر تمرینات نظارت خواهد کرد.

ژیمناستیک کار بوکانی مقام نخست مسابقات کشوری را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: برای نخستین بار یک ژیمناستیک کار نوجوان از این شهرستان توانست مقام نخست مسابقات قهرمانی کشور را به خود اختصاص دهد.

انور ملارحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزش کار نوجوان که شایان رشیدی نام دارد به همراه تیم اعزامی آذربایجان غربی در رقابت های ژیمناستیک قهرمانی نوجوانان کشور توانست در بخش حرکات زمینی در رده نوجوانان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی گفت: این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 100 ورزشکار از 16 استان کشور اوایل هفته جاری در شهر خرم آباد برگزار شد.

ملارحیمی ادامه داد: در این دوره از مسابقات مهدی تموک از مهاباد، محمدحسین منافی از ارومیه و شایان رشیدی از این شهرستان در قالب تیم آذربایجان غربی حضور داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان افزود: سلیمان محمدی از شهرستان مهاباد به عنوان داور و آقای شورش آریاپور نیز به عنوان سرپرست و مربی این تیم را همراهی می کردند.

روز گذشته این ورزشکار شایسته بوکانی در میان استقبال مسئولان این شهرستان و خانواده خود وارد بوکان شد.

شهرستان بوکان یکی از قطب های مهم ورزش استان آذربایجان غربی بوده و هم اکنون دارای 34 هیات فعال ورزشی است.

این شهرستان با 225 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

پینگ پنگ باز خردسال مهابادی قهرمان ایران شد

رئیس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: الینا رحیمی پینگ پنگ باز خردسال این شهرستان در رقابت های تنیس روی میز دختران طرح هوپس (hopes) به مقام قهرمانی کشور دست یافت.

کیوان رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار خردسال در قالب تیم آذربایجان غربی به رقابت های دختران طرح هوپس (hopes) کشور با عنوان استعدادیابی فداسیون جهانی پینگ پنگ راه پیدا کرده بود.

وی گفت: در رقابت های استعدادیابی فداسیون جهانی پینگ پنگ از هر کشور و در بین متولدین 2004 تا 2005 (1382 تا 1384) دو بازیکن دختر و پسر انتخاب می شوند.

وی اظهار کرد: در رقابت های دختران هوپس ایران الینا رحیمی توانست با پیروزی بر رقیبان خود به عنوان نفر اول این مسابقات در کشور انتخاب شود و به عنوان تنها سهمیه دختران ایران در مسابقات جهانی فدراسیون پینگ پینگ در کشور کره جنوبی حضور پیدا کند.

رحمانی گفت: رقابتهای طرح هوپس دختران کشور 21 اسفند ماه در آکادمی تنیس روی میز ایران در ورزشگاه انقلاب به صورت دوره ای و با حضور 32 خردسال از استان های مختلف کشور برگزار شد.

الینا رحیمی متولد اسفند ماه 1383 و دانش آموز پایه ششم مدرسه گلهای اندیشه مهاباد است و از دو سال قبل رشته تنیس روی میز را به صورت حرفه ای شروع کرده و تاکنون علاوه بر این مقام قهرمانی، مقام سوم کشوری در مسابقات کرمانشاه، مقام پنجم کشوری در مسابقات دانش آموزی شیراز و هشت مقام قهرمانی استانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا