اخبار
کد خبر : 183 ۱۳۹۴/۰۴/۱۵   

راهیابی ملی پوشان آذربایجان غربی به دور نیمه نهایی رویینگ

ملی پوشان آذربایجان غربی به دور نیمه نهایی رویینگ  راه يافتند.

به گزارش ناي قلم، به نقل از پایگاه بازی های یونیورسیاد 2015 کره جنوبی، رقابت های قایقرانی روئینگ یونیورسیاد دانشجویان یکشنبه 14 تیرماه در گوانگجو کره جنوبی آغاز شد.

در دور مقدماتی در زیر گروه یک کاکس لس دوبل مردان تیم فرزاد و فرهاد کربلایی قلی زاده ملی پوشان شایسته آذربایجان غربی با زمان 7:22:55 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت و به جدول بخت مجدد راه یافت.در این جدول تیم ایران با 7:12:92 دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت.نتایج نمایندگان ایران به شرح زیر است :

* * اسکالز دوبل مردان :

تیم ایران با ترکیب مسعود فتحی و خشایار عباس آبادی به دور نیمه نهایی صعود کرد.

* اسکالز سبک وزن انفرادی زنان :

نازنین مَلایی دوم شد و به دور نیمه نهایی صعود کرد.

* اسکالز سبک دوبل زنان :

تیم حمیرا برزگر و نازنین رحمانی در جدول بخت مجدد سوم شد و در فینال رده ب مسابقات شرکت می کند.

* کاکس لس دوبل مردان :

در دور مقدماتی در زیر گروه یک تیم فرزاد و فرهاد کربلایی قلی زاده با زمان 7:22:55 دقیقه در رده چهارم قرار گرفت و به جدول بخت مجدد راه یافت.در این جدول تیم ایران با 7:12:92 دقیقه سوم شد و به نیمه نهایی راه یافت.

* اسکالز انفرادی مردان :

در دور مقدماتی و در زیر گروه یک خشایار عباس آبادی با زمان 7:32:86 دقیقه پنجم شد و به جدول بخت مجدد رسید.در این جدول عباس آبادی با زمان 7:16:60 دقیقه چهارم شد و در فینال رده سی مسابقات شرکت می کند.

* اسکالز انفرادی زنان :

در دور مقدماتی در زیر گروه یک مهسا جاور با زمان 8:00:04 دقیقه سوم شد و به جدول بخت مجدد راه یافت.جاوری در این جدول با زمان 7:54:47 دقیقه اول شد و به نیمه نهایی راه یافت.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا