اخبار
کد خبر : 1826 ۱۳۹۴/۱۲/۲۵   

245 دفتر پیشخوان دولت در آذربایجان غربی فعال است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: 245 دفتر پیشخوان دولت با ارائه بیش از 110 نوع خدمات الکترونیکی فعالیت قابل قبولی در سطح شهرهای استان دارند.

به گزارش ناي قلم، نادر صفرزاده روز سه شنبه در جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان استان افزود: تمدید پروانه 59 دفتر، انتقال امتیاز پروانه 28 دفتر و استعلام حراستی 87 مدیر دفتر و انجام بازدیدهای دوره ای از نحوه فعالیت دفاتر پیشخوان از جمله فعالیت های صورت گرفته در سالجاری است.

وی اظهار کرد: گسترش دولت الکترونیک با واگذاری خدمات دستگاه های اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان دولت از اهداف مهم دولت محسوب می شود که در برنامه ششم توسعه نیز گنجانده شده است.

صفرزاده افزود: هدف اصلی تشکیل کارگروه دفاتر پیشخوان دولت، گسترش دولت الکترونیک از طریق ترغیب و تشویق دستگاه ها به شناسایی خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان برای آسایش مردم جهت دسترسی آسان تر به خدمات دولتی است.

وی گفت: هم اکنون 530 روستا مجهز به ICT و اینترنت هستند که افزایش آن به یکهزار و 660 روستا از دیگر برنامه ها اجرایی در سال آینده است که این امر موجب کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاهای استان خواهد شد.

صفرزاده ادامه داد: نخستین و مهمترین راه حل به منظور ساماندهی و فعالسازی دفاتر روستایی صدور پروانه فعالیت رسمی به دفاتر و تبدیل دفاتر ICT روستایی فعلی به دفاتر پیشخوان دولت روستایی است.

وی اضافه کرد: با توسعه دولت الکترونیک، مردم با کمترین زمان و هزینه می توانند به خدمات ادارات و نهادهای دولتی دسترسی یابند.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا