اخبار
کد خبر : 1822 ۱۳۹۴/۱۲/۲۴   

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز با ظرفیت کامل

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و بهداشتي درماني آذربايجان غربي گفت: خدمات بهداشتی و درمانی در ایام نوروز در آذربايجان غربي با ظرفیت کامل ارائه مي‌شود.

به گزارش ناي قلم، جواد آقازاده در گفت‌وگويي اظهار كرد: در ایام تعطيلات نوروزي در منطقه هستیم و از واحدهای مختلف بازدید خواهیم کرد.

وی به بازدیدهای خود در طی تعطیلات نوروزی 94 اشاره کرد و گفت: با حضور در شهرستان‌های مختلف در طی نوروز شاهد فعالیت خوب همکاران از جمله همکاران فوریت‌های پزشکی بودیم و برای نوروز 1395 نیز لازم است مدیران شبکه‌ها با برنامه ریزی دقیق نسبت به ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم عزیز استان و همچنین مسافرین و میهمانان گرامی نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

آقازاده همچنین به آمادگی کامل همکاران برای حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال نیز تاکید کرد.

وي همچنين با تشکر از زحمات مدیران شبکه و تمامی کارکنان واحدهای تابعه در طی سال 94 گفت : یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت برنامه های تحول نظام سلامت که تحولی عظیم در راستای ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی بود عزم راسخ و تلاش شبانه روزی همکاران است که جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه افزود: امروز که با تحول نظام سلامت از نظر کمیت اعم از نیروی انسانی، تجهیزاتی و هتلینگ حرکت‌های بسیار قابل توجهی صورت گرفته است نباید از کیفیت ارائه خدمات نیز غفلت کنیم.

آقازاده همچنين به مدیریت بهینه منابع مالی تاکید کرد و افزود : لازم است اضافه کاری کارکنان تا پایان سال، کارانه بیمارستان‌ها تا پایان مرداد ماه، حق مقیمی و ماندگاری ثابت تا آخر دی ماه، حقوق و مزایای پزشک و مامای طرح بیمه روستایی تا پایان سال پرداخت شود.

انتهاي پيام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا