Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1818 ۱۳۹۴/۱۲/۲۴   

آغاز بازرسی از دستگاه‌های خدمات رسان استان از 25 اسفند ماه

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از آغاز بازرسی نوروزی از دستگاه‌های خدمات رسان استان از 25 اسفند ماه خبر داد.

به گزارش ناي قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه هماهنگی نظارت بر عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز که در محل استانداری برگزار شد، گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی وزارت کشور، روند بازرسی از فعالیت‌های دستگاه‌های خدمات رسان استان در ایام نوروز از 25 اسفند آغاز و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هدف از بازرسی‌های نوروزی، ارتقای خدمات رسانی به مردم و مسافران و افزایش رضایتمندی آنان است، ادامه داد: در همین راستا و برای انجام فرایند بازرسی از ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز، تیم‌های بازرسی در استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل شده است.

عطاپور اضافه کرد: انتظار ما از دستگاه‌های خدمات رسان استان این است که در ایام نوروز، خدمات خود را بدون انقطاع و بدون افت کیفیت به مردم، مسافران و گردشگران ارائه نمایند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همچنین از انتخاب 6 شهر نمونه به لحاظ کیفیت ارائه خدمت به مسافران و گردشگران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در ارزیابی‌هایی که انجام خواهد گرفت 6 شهر نمونه که عملکرد و خدمات بهتری به مسافران نوروزی ارائه داده‌اند معرفی خواهند شد.

عطاپور افزود: ارائه خدمات با کیفیت و با قیمت مناسب به مسافران، اطلاع رسانی مناسب در خصوص جاذبه های گردشگری و اقامتی به مسافران، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مثل جشن‌های نوروز در شهرها، کاهش تصادفات درون شهری و نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از جمله شاخص‌هایی است که در انتخاب شهر نمونه لحاظ خواهد شد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، ارائه خدمات رفاهی، آموزشی و امدادی به مسافران نوروزی، ارزیابی نحوه خدمات دستگاه‌ها به مسافران در پیک مسافرت‌های نوروزی و ارزیابی عملکرد این دستگاه‌ها بر اساس شاخص‌های اعلام شده، اجرا می‌شود.

دبیر ستاد استانی صیانت از حریم امنیت عمومی همچنین گفت: پایانه های مسافربری، فرودگاه‌ها، مراکز فروش بلیط، مراکز اقامتی و رستوران‌ها، اورژانس و آتش نشانی، بانک‌های کشیک، پایگاه‌های امداد جاده ای، بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها، جایگاه‌های عرضه سوخت، سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی از جمله اماکنی هستند که در طول ایام نوروز، به صورت مرتب و مستمر مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

عطاپور در رابطه با اقداماتی که در رابطه با راهنمایی مسافران نوروزی در استان انجام خواهد گرفت نیز اظهار داشت: بروشور و جزوه‌هایی حاوی اطلاعات گردشگری و اقامتی استان و همچنین اطلاعات کلی دستگاه‌های خدمات رسان، توسط میراث فرهنگی استان تهیه شده که در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

نظارت بر نظافت و بهداشت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، معرفی مدیران کشیک در ادارات، حضور به موقع افراد در پست‌ها و محل‌های مأموریت خود، نظارت بر قیمت اجناس و کالاها، نظارت بر شیوه ارائه لباس به شکل مانکن در مغازه‌ها، تبلیغ عفاف و حجاب و استفاده از کالاهای داخلی از دیگر موارد مورد تاکید مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این جلسه بود.

عطاپور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ضوابطی که بازرسان ستادهای صیانت باید رعایت کنند، اظهار کرد: برخورد کریمانه و محبت آمیز با افراد و کارکنان ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان، همراه داشتن حکم ابلاغ ستاد صیانت و کارت شناسایی و نظرسنجی از گردشگران از جمله نکات مهمی است که بازرسین ستادهای صیانت باید در انجام فرایند بازرسی آن‌ها را لحاظ نمایند.

بازرسین ستاد سفرهای نوروزی شهرستان‌ها و کارشناسان دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری‌ها که از طریق ویدئو کنفرانس در این جلسه شرکت کرده بودند نیز نقطه نظرات و برنامه های خود را برای ارتقای هرچه بهتر عملکرد دستگاه‌ها در ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نوروزی مطرح کردند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا