اخبار
کد خبر : 1802 ۱۳۹۴/۱۲/۲۳   

اخبار ورزشي آذربايجان غربي

مدال طلای کشوری بر گردن ژیمناستیک کار نوجوان آذربایجان غربی

شایان رشیدی ژیمناستیک کار نوجوانان آذربایجان غربی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را بر گردن آویخت.

رئیس هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابتها که در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی امام خمینی(ره) خرم آباد برگزار شد، شایان رشیدی با کسب 13 امتیاز مدال طلای بخش حرکات زمینی را به خود اختصاص داد.

نادر مدنی اظهار کرد: تیم آذربایجان غربی با ترکیب شایان رشیدی، محمدحسین منافی و مهدی تموک به مربیگری شورش آریاپور و سرپرستی سلیمان محمدی عازم این رقابتها شده بود.

وی اظهار کرد: تیم های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، فارس، البرز، خراسان رضوی، کرمان، قزوین، اردبیل، مازندران، گلستان، لرستان، خوزستان و قم از جمله تیم های حاضر در این مسابقه ها بودند.

به گزارش ایرنا، هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی در ارزیابی فدراسیون طی سه سال اخیر (91 ، 92 و 93) رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

عضویت عرفان نورانی و علی خلیلی در تیم ملی ایروبیک کشور و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام در آذر ماه امسال بخشی از فعالیت های هیات استان است.

در حال حاضر احد محمدی و ساسان عباسی دو ملی پوش ارومیه ای در قالب تیم ملی اکروژیم دو نفره جمهوری اسلامی ایران به مربیگری علی اصغر بخشی پور در اردوی آمادگی جهت اعزام به مسابقات جهانی چین حضور دارند.

بوکان قهرمان مسابقات فوتبال رومیزی آذربایجان غربی شد

شهرستان بوکان به مقام نخست مسابقات قهرمانی فوتبال رومیزی استان آذربایجان غربی دست یافت.

این دور از مسابقات با حضور 16 شرکت کننده و هفت تیم از شهرستان های ارومیه، نقده، پیرانشهر، سردشت، شاهین دژ و بوکان الف و ب برگزار شد.

این دوره از مسابقات که به صورت انفرادی و دوبل و به صورت دو حذفی در شهرستان بوکان برگزار شد، در بخش تیمی تیم الف شهرستان بوکان مقام نخست را به دست آورد و تیم های ب بوکان و تیم نقده به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی نیز محسن حاجی محمدی، از بوکان الف مقام نخست را از آن خود کرد و ابراهیم پوستی از تیم بوکان ب و بهرنگ مرادی از نقده به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات برای انتخابی تیم آذربایجان غربی برای اعزام به مسابقات چند جانبه باکو که فروردین ماه سال آینده برگزار می شود، انجام شد.

به گزارش ایرنا، بوکان فعال ترین شهرستان استان آذربایجان غربی در رشته فوتبال رومیزی به شمار می رود و بیش از 90 ورزشکار فعال در این رشته ورزشی در بوکان فعالیت می کنند.

هم اکنون بیش از 200 ورزشکار فعال در رشته فوتبال رومیزی در استان آذربایجان غربی به صورت سازمان یافته فعال هستند.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

مسابقات رزمی کیک بوکسینگ در شهرستان ماکو برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ماکو گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان ماکو مسابقات رزمی کیک بوکسینگ در این شهرستان برگزار شد.

منوچهر قهرمانی روز یکشنبه در آیین پایانی این مسابقات که در سالن ورزشی حضرت ولی عصر(عج) ماکو برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات با شرکت پنج تیم از شهرهای ارومیه، سلماس، اهر، ماکو و میاندواب در سالن ورزشی ولیعصر این شهرستان برگزار شد که در پایان این مسابقات تیم کیک بوکسینگ ماکو با کسب 9 مدال طلا اول شد و تیم های ارومیه و اهر به ترتیب با کسب پنج مدال طلا و دو مدال نقره دوم و سوم شدند.

وی افزود: این مسابقات با حضور عده کثیری از علاقمندان به این رشته ورزشی به مدت دو روز در سالن ولی عصر(عج) ماکو برگزار برگزار شد.

در این مسابقات بیش از 64 ورزشکار کیک بوکسینگ حضور داشتند.

شهرستان ماکو در شمال استان آذربایجان غربی واقع است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا