اخبار
کد خبر : 1790 ۱۳۹۴/۱۲/۰۶   

دعوت امام جمعه ارومیه به حضور حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه طی بیانیه ای مردم را به حضور پرشور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراخواند.

به گزارش نای قلم، در بخشی از بیانیه حجت الاسلام سیدمهدی قریشی آمده است: هفتم اسفند، بزرگ روزی است که با حضور شما حرمت خواهد گرفت و شأن این روز که در تاریخ ماندگار خواهد شد، در سایه قدم های شماست.

وی در این بیانیه آورده است: فردا باید انتخاب کرد، باید صالح را از ناصالح جدا کرد و آنچه که مهم است حداکثر حضور شماست و صد البته اگر این امر با انتخاب صحیح و رحمانی آمیخته شود، صحنه ای خلق خواهد شد که سال ها از برکت آن بهره خواهیم برد.

قریشی ادامه داده است: ملت ایران مجلسی می خواهد که متدین، متعهد، شجاع، فریب نخور، مقاوم در مقابل زیاده خواهی ها و طمع ورزی های استکبار، مدافع عزت و استقلال ملی، علاقه مند واقعی به پیشرفت کشور، معتقد به حرکت علمی استعدادهای جوان، معتقد به اقتصاد درون زا، آشنا با درد مردم و مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب آمریکا نشود و به وظایف قانونی خود عمل کند.

وی افزوده است: ملت ایران مجلسی می خواهد که زاویه ای با آرمانهای نظام و انقلاب نداشته باشد و نفس های گرم رهبری عزیز را به طرحهایی برای اعتلای میهن اسلامی تبدیل کند

امام جمعه ارومیه در بیانیه خواد آورده است: ملت ایران مجلسی می خواهد که سیاست را بفهمد اما سیاسی کاری نکند و در آن منافع ملی بر منافع حزبی ارجحیّت داشته باشد و به حق هر چه کنیم به نفع خود کرده ایم و بازخورد انتخابات به طور مستقیم به خودمان بازخواهد گشت.

نماینده ولی فقیه در استان در این بیانیه ادامه داده است: امتزاج انتخابات مجلسین خبرگان رهبری و شورای اسلامی اهمیت این انتخابات را دو چندان کرده است به طوری که عده ای در آن سوی قاره در انگلستان به فکر خط دهی و مهندسی آرای مردم افتاده و به خیال خود با حمایت از کاندیداهای مرعوب، قصد ایجاد مجلسی مطیع دغدغه های غرب را دارند اما یکبار دیگر خواهند دید مردم ایران با بصیرت راه نفوذ را سد خواهند کرد.

قریشی بیان کرده است: بر این امر باور داریم که فردا شور انقلابی در کشور حاکم خواهد شد و حماسه ای دیگر در دفتر انقلاب رقم خواهد خورد و با این امید از همه هم استانی های عزیز ترک و کرد و آشوری و فارس دعوت می کنم با معیار قرار دادن منویات رهبر فرزانه انقلاب در انتخاب افراد دقت لازم را داشته و با رأی قاطع خود در اعتلای استان آذربایجان غربی تلاش کنند.

وی همچنین در این پیام آورده است: دوباره بوی بهار رویش عظمتی دیگر از جای جای ایران بر مشام می رسد و دوباره کوچه های آذربایجان بوی رشادت بر خود گرفته است و دوباره دشمن از بزرگی مردم ایران خیره خواهد ماند.

قریشی در ادامه پیام خود خطاب به مردم آذربایجان غربی آورده است: شما ملتی هستید که همواره معادلات طراحی شده و خواب های پریشان دشمن را آشفته کرده اید و یک بار دیگر گامهای استوارتان حماسه ای خلق خواهند کرد که بر بلندای تاریخ ماندگار خواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا