Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1783 ۱۳۹۴/۱۲/۰۵   

طرح نظارت بر بازار از 15 اسفند ماه در استان آغاز می شود

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح نظارت بر بازار عید نوروز از 15 اسفند ماه در استان آغاز می شود و تا 25 فروردین 95 ادامه خواهد داشت.

به گزارش نای قلم، سلیمان علیزاده در گفت و گوی خبری، با بیان اینکه انجام مراحل مقدماتی این طرح در استان انجام شده است، اظهار کرد: هماهنگی با سایر اداره ها و سازمان ها و تبلیغات، اطلاع رسانی و همچنین ساماندهی اکیپ های بازرسی مشترک از این اقدامات است.

وی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز با هدف نظارت بر وضعیت بازار کالاها و خدمات، ایجاد آرامش درفضای روانی جامعه،پایش مستمر بازار عرضه انجام می گیرد .

علیزاده با بیان اینکه نظارت در بازار در دو عرصه کالا و خدمات انجام می شود، گفت: بخش کالا شامل لباس، کیف و کفش، اقلام خوراکی، میوه و تره بار، لبنیات و سایر مایحتاج مردم است و در بخش خدمات نیز بازرسی شرکت های مسافربری هوایی و زمینی، اماکن تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی ، رستوران های داخل شهر و بین شهری انجام می شود.

وی با تاکید بر نظارت بر نمایشگاه های بهاره، ادامه داد: کشیک نظارت بر بازار در روزهای تعطیل فعال خواهد بود و در هر شهرستان در روزهای تعطیل گروه های از این گشت ها در مرکز و شهرستانهای تابعه  مشغول فعالیت خواهند بود   معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با بیان اینکه نظارت از ساعت هشت صبح تا عصر انجام می شود، گفت: علاوه بر نظارت گروه های بازرسی، به شکایت های حضوری و یا شکایت های اعلام شده به سامانه 124 نیز رسیدگی می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا