Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1781 ۱۳۹۴/۱۲/۰۵   

پیروزی پیکان بر شهرداری ارومیه

تیم پیکان در نخستین بازی در مرحله پلی‌آف نیمه نهایی لیگ برتر والیبال‌ بر میهمان خود شهرداری ارومیه غلبه کرد.

 به گزارش نای قلم،‌ تیم والیبال پیکان در نخستین بازی مرحله دوم پلی‌آف لیگ برتر،‌ میهمان خود شهرداری ارومیه را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. 
 میلاد عبادی‌پور، آرش کشاورزی، سعید معروف، سید مهدی بازارگرد، حامد رضایی، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده (لیبرو) بازیکنان شروع کننده دیدار بریا شهرداری ارومیه بودند و در طرف مقابل، پیمان اکبری، سرمربی پیکان برای شروع بازی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجان‌پور، سامان فائزی، نیکولای نیکولوف، والریو ورمیلیو، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) را به زمین فرستاد.  
 3 امتیاز اول ست نخست، نصیب شهرداری ارومیه شد و در ادامه نیز شاگردان جهانگیر سیدعباسی، باروحیه‌تر و با برنامه‌تر نشان دادند به ویژه اینکه سفیدپوشان شهرداری ارومیه، سرویس‌های بهتری را به زمین پیکان زدند. علاوه بر این دفاع داخل میدان پیکان، چندان قابل تعریف نبود. ست نخست بازی با نتیجه 25 بر 17 به سود شهرداری ارومیه تمام شد. 
 در ست دوم، غلامی و معنوی‌نژاد جای فائزی و میرزاجان‌پور را در ترکیب پیکان گرفتند تا بازی پایاپای برای هر دو تیم پیش برود. در این ست، بازیکنان پیکان، عملکرد به مراتب بهتری داشتند و در مقابل تعداد زیادی از سرویس‌های تیم شهرداری هدر رفت. امتیاز 25 هم برای پیکان با سرویس آرش کشاورزی که به خارج زمین رفت برای پیکان به دست آمد تا در نهایت پیکان 25 بر 23 برنده ست دوم باشد. والیرو ورمیلیو، پاسور ایتالیایی تیم پیکان در این ست به خاطر اعتراض به داور، کارت زرد گرفت. 
 خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال و و امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی از اواخر ست دوم به تماشاگران حاضر در سالن اضافه شدند. دفاع روی تور تیم پیکان در این ست به مراتب بهتر از ست‌های قبلی بود  و همین نقطه قوت باعث شد تا امتیازهای حساس ست سوم نصیب آنها شود ضمن اینکه بازیکنان شهرداری ارمیه از نظر روحی، شکننده‌ نشان دادند و به محض از دست دادن امتیاز، عصبی می‌شدند. امتیاز بیست و چهارم این ست در حالی به سود پیکان ثبت شد که بازیکنان شهرداری، اعتراض شدیدی به تصمیم داور دوم داشتند. عدم توجه سعد معروف به تذکرات داور، یک کارت زرد را برای کاپیتان شهرداری به دنبال داشت. ست سوم هم با نتیجه 25 بر 23 به سود پیکان تمام شد.  
 ست چهارم، ست سرنوشت‌ساز بازی برای هر دو تیم بود و هیچ‌کدام از آنها حاضر نبودند حتی برای یک امتیاز پا پس بکشند. بازیکنان پیکان و شهرداری در وقت استراحت فنی دوم با اختلاف 2 امتیاز به سود پیکان،‌ نزد مربیان خود رفتند و همین 2 امتیاز عامل برتری تیم تهرانی در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بود. ست چهارم با نتیجه 25 بر 22 و این بازی با حساب 3 بر یک به سود پیکان تمام شد. 
 بازی دوم 2 تیم، عصر یکشنبه در ارومیه برگزار می‌شود. مسابقات این مرحله به صورت دو پیروزی از سه بازی برگزار می‌شود. 
 انتهای پیام/  


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا