اخبار
کد خبر : 1780 ۱۳۹۴/۱۲/۰۵   

بازارهاي هدف جديدی را براي صادرات شناسايي كنيم

استاندار آذربایجان غربی گفت: بازارهاي هدف جديد و مطمئني را باید براي صادرات شناسايي كنيم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در دیدار با معاون وزير جهاد كشاورزي و رئیس سازمان دامپزشکی کشور اظهار کرد: در بخش توليد و صادرات فرآورده‌های خام دامي نيز بايد به استاندارد و كيفيت مطلوب محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشيم.

وی با تاکید بر این که توجه به سلامت و استاندارد فرآورده‌های خام دامي تضمین‌کننده سلامت جامعه است، گفت: سازمان دامپزشكي مسئوليت سنگيني درزمینه تأمين سلامت و بهداشت فرآورده‌ها و محصولات خام دامي بر عهده دارد و انجام اين وظيفه مهم تضمین‌کننده سلامت جامعه است.

استاندار آذربایجان غربی افزود: در حوزه تجهيز امكانات آزمايشگاهي و استانداردسازی فرآورده‌های خام دامي علی‌رغم تنگناها و محدودیت‌های دولت در بخش درآمدها و اعتبارات از هيچ حمايتي دريغ نمی‌کنیم اما شايسته است با برنامه‌ریزی مناسب اداره كل دامپزشكي استان بخش خصوصي نيز ترغيب و تشويق به سرمایه‌گذاری شود.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحقیقات و آموزش در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: تحقیقات زمینه استقلال اقتصادی کشور را فرآهم می سازد و سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری از همین تحقیقات نشأت می گیرد.

معاون وزير جهاد كشاورزي و رئيس سازمان دامپزشكي نيز در اين ديدار صميمي اظهار داشت: مسئوليت اين سازمان تأمين نظارت بهداشتي و سلامت فرآورده‌های خام دامي است.

«مهدي خلج» ادامه داد: تأمين بهداشت مهم‌ترین مؤلفه حفظ سرمايه دام است و امروز سازمان دامپزشكي در عرصه اقتصاد ملي، بهداشتي عمومي، سلامت جامعه و تجارت جهاني نقش‌آفرین است.

خلج افزود: رعايت موازين بهداشتي می‌تواند تضمین‌کننده شرايط سلامت جامعه باشد و در اين زمينه نياز به همكاري و همراهي مردم ‌داریم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا