Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1778 ۱۳۹۴/۱۲/۰۵   

پذیرش 18 هزار نفر از معتادان در مراکز درمان اعتیاد استان

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: مراکز درمان اعتیاد سطح استان در طول هشت ماه امسال با پذیرش 18 هزار نفر از معتادان نسبت به درمان آنها پرداخته‌اند.

به گزارش نای قلم، علیرضا فیضی‌زاده امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: از طریق دستگاه‌های حمایتی نیز 70 نفر از معتادان بهبودیافته وام خوداشتغالی دریافت کرده‌اند و 93 نفر هم در مرحله دریافت وام جهت ایجاد اشتغال هستند.

ارائه آموزش های پیشگیری از اعتیاد به 392 هزار نفر از دیگر موارد مورد اشاره جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در این جلسه بود.

فیضی زاده همچنین از کسب رتبه دوم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در کشور خبر داد و گفت: در ارزیابی که ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در رابطه با برگزاری برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر انجام داده، استان آذربایجان غربی با اجرای 308 برنامه، رتبه دوم کشوری را در میان استان ها کسب کرده است.

در این جلسه، مدیرکل آموزش و پرروش استان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز گزارشات خود را در رابطه با اقدامات انجام گرفته در حوزه مقابله با مواد مخدر ارائه کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا