اخبار
کد خبر : 1769 ۱۳۹۴/۱۲/۰۴   

شاهد برخی بداخلاقی های انتخاباتی هستیم

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر اورمیه گفت: شاهد برخی بداخلاقی های انتخاباتی از سوی مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات هستیم.

به گزارش نای قلم، حسین پناهی در جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوع نظارت اصولی و مناسب توسط مسئولان ذیربط بر روند عملکرد برنامه های شهرداری و سیاست های شورای شهر به روش مکانیزه و خروج از روش سنتی، اظهار کرد: علی رغم پیش بینی ها در کنترل تبلیغات و نظارت مناسب و اصولی بر توزیع عادلانه امکانات مختلف با حفظ سیما و منظر و عدم آسیب رساندن به مبلمان شهری متاسفانه شاهد برخی بداخلاقی های انتخاباتی از سوی مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات هستیم.

وی با اشاره به اینکه چند صباحی بیشتر برای تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است، افزود: تمام آحاد و اقشار مختلف جامعه باید همچون حماسه یوم الله 22 بهمن امسال با حضور در پای صندوق های رای ضمن شناخت و انتخاب نامزدهای اصلح با اولویت تقویت پایه های نظام مقدس اسلامی بار دیگر با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداء انقلاب تجدید پیمان کنند.

این مقام مسئول همچنین دو عامل ایجاد محدودیت و عدم نظارت کافی در روند تبلیغات کاندیداهای مختلف را از مهمترین بسترهای ایجاد تخلف برای برخی نامزدها و به انزوا کشاندن نامزدهای قانون مدار و مقیّد بر اجرای اصولی تبلیغات محیطی برشمرد.

پناهی با انتقاد از مجموعه نظارتی سیستم فرمانداری شهرستان ارومیه به عنوان مهمترین رکن نظراتی در انتخابات پیش رو؛ خسارات وارد به شرکت های تبلیغاتی و صدمات به وجود آمده بر مبلمان شهری را از اثرات عدم وضع قوانین مناسب در روند تبلیغات نامزدهای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دانست و خواستار صدور بیانیه ای توسط نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای تغییر رویه اقدامات فرمانداری در این دوره از انتخابات شد.

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر در ادامه سخنان خود با تشریح شرایط نامساعد مالی سیستم های دولتی و نیمه دولتی بر لزوم نظارت جدی مجموعه مدیریت شهری بر عدم ورود مسئولان بخش های مختلف در جریان های انتخاباتی و صرف منابعی از بیت المال در این عرصه تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت مشاهده این قبیل تخلفات با عاملان امر در جهت حفظ منافع شهروندان با قاطعیت برخورد می شود.

در ادامه جلسه مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری در خصوص ارائه توضیحات لازم در مورد روند پیشرفت پروژه نرم افزار جامع رصد عملکرد مجموعه شهرداری در حوزه های مختلف در قالب فایل پاور پوینت پرداخت که حاضران نیز به بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

در پایان جلسه مقرر شد مسئولان و کارشناسان امور شوراها نکته نظرات خود را جهت اعمال در نرم افزار جامع یکپارچه شهرداری به صورت مکتوب در اختیار مسئولان سازمان آمار و فناوری اطلاعات قرار دهند.

همچنین در این جلسه مقرر شد کارشناسان سازمان آمار و فن آوری اطلاعات در مدت زمان کوتاه نسبت به برگزاری کلاس های آموزشی برای کاربران این نرم افزار اقدام و گزارشی از عملکرد انجام شده را جهت تصمیم گیری به کمیسیون ارسال کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا