اخبار
کد خبر : 1768 ۱۳۹۴/۱۲/۰۴   

اصلاح‌طلبان با همه محدودیت‌ها در صحنه حاضرند

معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اصلاحات گفت: اگر شبکه مجازی و گفتمان سیاسی جامعه مرور شود، همه جریان‌های اصلاح‌طلب با همه محدودیت‌ها در صحنه حاضرند.

به گزارش نای قلم به نقل از ایلنا، سیدمحمود میرلوحی، اظهار داشت: این روز‌ها، روزهای پر جنب‌وجوشی برای همه ماست، چراکه در شرایط حساسی هستیم.

او با بیان اینکه این انتخابات ویژگی خاصی دارد و دو انتخابات بزرگ همزمان با هم برگزار می‌شود، اظهار داشت: یکی در تشکیل قوه مقننه کشور و دیگری در نهاد رهبری تاثیرگذار است؛ با توجه به شرایط منطقه و بین‌الملل در کشوری به نام ایران همه چشم‌ها به صندوق‌ها دوخته شده است، می‌توان معجزه دموکراسی را دید چراکه  همه با زبان رای صحبت می‌کنند.

معاون سیاسی وزارت کشور در دولت اصلاحات گفت: مجموعه شرایط بعد از فرمایش رهبر انقلاب به‌گونه‌ای است همه جریان‌های سیاسی کشور فعال هستند. اگر شبکه مجازی و گفتمان سیاسی جامعه مرور شود، همه جریان‌های اصلاح‌طلب با همه محدودیت‌ها در صحنه حاضرند.

میرلوحی گفت: جریان اصلاحات با تدبیر و برنامه به صحنه آمده و شعارش امید آرامش و رونق اقتصادی است، امروز می‌بینید با انتخاب این شعار، اصلاح‌طلبان فضای انتخابات را مدیریت می‌کند و رقیب را ناچار به تمکین از این شعار کرده است.

میرلوحی با بیان اینکه بدون اغراق باید بگوییم مدیریت گفتمان سیاسی و انتخاباتی را جریان ائتلاف امید برعهده دارد، گفت: از قبل هم پیش‌بینی می‌کردیم که رقیب با شیوه‌های نخ‌نمای قبل باز هم به صحنه بیایند. رقیب ما تلاش کرد ائتلاف حامیان دولت و اصلاح‌طلبان را ناشدنی نشان دهد اما امروز می‌بینیم که این اتفاق افتاده و آن‌ها برای اینکه فضا را از دست ندهند دست به هجمه می‌زنند.

وی افزود: جریانی که بگم بگم نماد آن است امروز به اقدامات غیراخلاقی متوسل شده بدون شک ما پیروز انتخابات خواهیم بود چرا که پیروزی را در اخلاق و سیاست‌ورزی می‌دانیم وقتی رقیب‌ ما با همه امکانات، رسانه ملی را در انحصار خود دارد و باز هم متوسل به شیوه‌های غیر اخلاقی می‌شود ما این را نشانه شکست می‌دانیم.

میرلوحی با بیان اینکه اصولگرایان زیر فشار سنگین افکار عمومی در زمینه فسادهای خود هستند، گفت: ۲۵ سال مدیریت اجرایی کشور در اختیار ائتلاف امروز اصلاح‌طلبان بوده در این دوره ده سال هم تریبون دست آن‌ها بود یکی از نشانه‌های شکست آن‌ها این است که از این ۲۵ سال مجبور هستند بگردند و پرونده‌هایی همچون شهرام جزایری را علم کنند این کجا و اختلاس‌های چند میلیاردی آن‌ها کجا.

وی با بیان اینکه ما از امروز پیروزی ائتلاف اصلاح‌طلبان در عرصه اخلاق را اعلام می‌کنیم، گفت: جمعه منتظر اعلام نهایی مردم هستیم اگر چه پیش‌بینی موفقیت در این عرصه را داریم. اصلاح‌طلبان منافع ملی را به منافع جناحی ترجیح می‌دهند ما تدبیر را جایگزین تردید کرده‌ایم برای همین اگر اکثریت مجلس را به دست بیاوریم جای تعجب نیست.

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد اخبار نشان می‌دهد که سهم جریان اصلاحات و حامی دولت از کرسی‌های مجلس بالای ۵۰ درصد خواهد بود و وضعیت اصلاح‌طلبان از سال ۹۲ بهتر است.

وی با انتقاد از عدم توزیع متعادل امکانات رسانه‌ای در کشور عنوان کرد: برای برخی رای سال ۹۲ ارزش پایین‌تری از رای به مجلس نهم دارد.

میرلوحی با اشاره به نامه اخیر توکلی گفت: آقای توکلی در مجلس هشتم و نهم حضور داشته و در محضر او ۹۰۰ میلیارد از منابع کشور هدر شد ایشان ۸ سال دیر سازمان شفافیت خود را تاسیس کرده است این بار نوبت اصلاح‌طلبان است که بپرسند چه بر سر آن ۹۰۰ میلیارد آمده است مردم پاسخ تهمت‌زنی‌ها و روش‌های غیر اخلاقی رقیب را در هفتم اسفند ماه خواهند داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا