اخبار
کد خبر : 1760 ۱۳۹۴/۱۲/۰۲   

آماده سازی یک هزار و 270 مدرسه به عنوان حوزه انتخابیه

آموزش و پرورش تابع هیچ جریان سیاسی نیست

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آماده سازی یک هزار و 270 مدرسه به عنوان حوزه انتخابیه و حضور فعال 9هزار و 620 فرهنگی استان به عنوان مجری انتخابات در این امر ملی خبر داد.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی امروز در گردهمایی یک روزه کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ادارات و مناطق تابعه استان که در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه گزارشی در زمینه ورود جریان های سیاسی در بدنه آموزش و پرورش گزارش نشده ا ست چراکه سیاسی کاری در آموزش و پرورش جایی ندارد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای هدف همه ماست، افزود: آموزش و پرورش تابع هیچ جریان سیاسی نیست.

سیدمصطفوی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: وضعیت آموزش و پرورش استان در شاخص های اختصاصی رضایت بخش است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد در آموزش و پرورش استان، ادامه داد: حضور مستمر مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق در مدارس و بررسی روند اجرای امور ضروری است و اگر این حضور به نماز جماعت مدارس ختم شود، اثرگذارتر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کلید کار در آموزش و پرورش متوجه امور مدرسه است، گفت: بازرسی از روند اجرای امور در مدارس ماموریتی بسیار خطیر است و باید در یک فضای امن و صمیمی و در عین حال بدون اغماض صورت گیرد.

سیدمصطفوی با اشاره آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان، گفت: باید بهترین مدارس استان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در نظر گرفته شوند و در این زمینه مدارس شبانه روزی و تازه ساخت در اولویت قرار گیرد.

گفتنی است مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، مدیریت سرمایه انسانی، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق حقوق مردم و سلامت اداری و استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد، شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا