اخبار
کد خبر : 1758 ۱۳۹۴/۱۲/۰۲   

تجهیزات تصویربرداری در بیمارستان های استان توسعه می یابد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تجهیزات پیشرفته تصویربرداری در بیمارستان های شهرستان ها توسعه می یابد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های تحول نظام سلامت و تلاش های دولت تدبیر و امید شاهد توسعه تجهیزات پیشرفته تصویربرداری در بیمارستان های شهرستان ها هستیم.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های مجدانه مجموعه مدیریتی دانشگاه و همکاری های صمیمانه وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، یک دستگاه MRI پیشرفته 1.5 تسلا بارگیری شده و به طرف شهرستان خوی حرکت کرد که به زودی شاهد نصب و راه اندازی آن خواهیم بود .

آقازاده اظهار کرد: همچنین در حال حاضر  MRI  شهرستان های نقده و بوکان در حال نصب هستند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی همچنین گفت: دستگاه های سی تی اسکن 16 اسلایس نیز در شهرستان های خوی، بوکان و پیرانشهر در حال نصب است و سی تی اسکن بیمارستان های نقده و شهید مطهری ارومیه نیز در نوبت تحویل هستند.

آقازاده در ادامه تصریح کرد: با جدیت تمام در حال پیگیری سی تی اسکن بیمارستان شهرستان های مهاباد، میاندوآب و سلماس هستیم .

قائم مقام وزیر در استان همچنین گفت: با مشارکت خیران و بخش خصوصی مجوز یک دستگاه سی تی آنژیو 128 اسلایس را برای مرکز آموزشی درمانی سید الشهدا(ع) ارومیه  اخذ کرده ایم و ساختمان آن در حال آماده شدن است و به زودی شاهد نصب آن خواهیم بود و یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا و یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس نیز در آن مرکز نصب می شود.

سال گذشته نیز در مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس خریداری، نصب و راه اندازی شده است که در حال ارائه خدمت و استفاده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا