اخبار
کد خبر : 1756 ۱۳۹۴/۱۲/۰۲   

هشدار بازرسی آذربایجان غربی درباره حضور مسئولان در ستادهای انتخاباتی

روابط عمومی اداره کل بازرسی آذربایجان غربی در زمینه شرکت مدیران و مسئولان شهری و استانی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستادهای انتخاباتی اطلاعیه ای صادر کرد و نسبت به اقدام غیرقانونی افراد در این زمینه هشدار داد.

به گزارش نای قلم، در اطلاعیه بازرسی کل استان آذربایجان غربی آمده است: بر اساس گزارش واصله به ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان، برخی از مدیران و مسئولان شهری و استانی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستادهای انتخاباتی حضور یافته و گاهی مبادرت به سخنرانی به نفع کاندیدای خاص می کنند که در این زمینه امکان تفکیک عنوان و مسئولیت (شخصیت حقیقی مسئولان از شخصیت حقوقی آنها) وجود ندارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: لذا در راستای اجرای بند 2 مصوبه ششمین جلسه کمیته اصلی ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی آذربایجان غربی که در مورخه 29 بهمن 1394 با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه به تصویب رسید و همچنین به موجب بند(ج) ماده 11 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، به منظور جلوگیری از هر گونه شائبه دخالت مسئولان در انتخابات، مقتضی است که مدیران و مسئولان شهری و استانی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان آذربایجان غربی با توجه به ممنوعیت قانونی، از حضور و ایراد سخنرانی در ستادهای انتخاباتی به طور اکید خودداری کنند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

از آذربایجان غربی 12 نفر راهی مجلس شورای اسلامی خواهند شد که سهم ارومیه سه نماینده، میاندوآب، شاهین دژ، تکاب دو نماینده و سهم هر کدام از حوزه های انتخابیه هفت گانه ماکو، شوط، پلدشت، چالدران ـ خوی، چایپاره ـ سلماس ـ نقده، اشنویه ـ مهاباد ـ بوکان و پیرانشر، سردشت یک نماینده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا