اخبار
کد خبر : 1746 ۱۳۹۴/۱۱/۳۰   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری سارقان حرفه ای منازل با 10 فقره سرقت در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارقان حرفه ای منازل با 10 فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق منازل را شناسایی کنند.

به گفته صمدپور، در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهم مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ماموران به صورت نامحسوس آنها را تحت نظر قرار داده و آنها را شب گذشته حین سرقت از یک منزل دستگیر کنند.

صمدپور با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت و همچنین همدستی دو نفر مالخر اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز مقداری از اموال مسروقه از قبیل کیف پول، گوشی موبایل و وجه نقد به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی ارومیه در خاتمه با بیان اینکه مالخرها نیز پس از شناسایی دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

البسه قاچاق میلیونی در خوی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی خوی گفت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی ایواوغلی حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

سرهنگ اسفندیار احمدی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد 953 ثوب البسه قاچاق خارجی کشف شد.

برابر کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه 500 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی خوی خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف 29 کیلوگرم پیش ساز شیشه در سردشت

فرمانده انتظامی سردشت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمعلی راستگو افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در بازرسی از محل در مجموع 29 کیلوگرم پیش ساز شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی سردشت خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

کامیون حامل 56 راس گوسفند قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی پیرانشهر گفت: ماموران ایستگاه ایست بازرسی شهید پناهی در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون را توقیف کردند.

سرهنگ پاشایی در گفت و گویی اظهار کرد: در بازرسی از کامیون توقیفی تعداد 56 راس گوسفند قاچاق کشف شد، برابر اعلام کارشناسان امر ارزش تقریبی احشام 320 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف 5 هزار قرص قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان در امر تهیه و توزیع داروی قاچاق غیرمجاز فعالیت گسترده ای دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فتاح بابانژاد افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل فعالیت متهم شناسایی شد، پلیس پس از اخذ مجوز قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از مخفیگاه مذکور پنج هزار عدد انواع داروی قاچاق به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال کشف کرد.

فرمانده انتظامی مهاباد خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا