اخبار
کد خبر : 1743 ۱۳۹۴/۱۱/۳۰   

نامزدهای انتخاباتی از دادن وعده های توخالی بپرهیزند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از سیاه نمایی و دادن وعده های توخالی به مردم بپرهیزند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات در ایران، برخی رسانه های ضد انقلاب خارجی اقدام به تبلیغ برخی نامزدها جهت ترغیب مردم ایران در رای دادن به این اشخاص خاص کرده اند که این امر نیازمند هوشیاری مردم در جلوگیری از توطئه دشمنانی است که سعی در نفوذ در امورات انتخاباتی و سیاست داخلی ایران دارند.

وی با هشدار به اینکه گوش دادن به تبلیغات غرب حماقت محض است، افزود: مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران اسلامی نباید فریب تبلیغات واهی و توخالی آنها را بخورند.

قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هجمه به مسئولان شورای نگهبان بدون در نظر گرفتن عواقب منفی آن کار بسیار نسنجیده ای است که برخی نامزدهای انتخاباتی مرتکب این اشتباه شده اند، متذکر شد: زیر سوال بردن شورای نگهبان در واقع زیر سوال بردن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرنگان رهبری است و باید توجه داشته باشیم که به جز چهارده معصوم هر کسی ممکن است دچار اشتباه و خطا شود.

وی تصریح کرد: تخریب شورای نگهبان به صلاح نظام و کشور نیست.

امام جمعه ارومیه گفت: کسانی که اعضای شورای نگهبان را قبول ندارند، صلاحیت احراز پست و مقام دولتی و سیاسی در این کشور را ندارند چرا که این افراد باید بدانند که حفظ جایگاه و حیثیت شورای نگهبان قدم نخست برای احراز کرسی در حکومت اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: اعتراض دولت آمریکا در خصوص سر دادن شعار مرگ بر آمریکا توسط مردم ایران توقعی باطلی است چرا که آمریکا باید بداند که به عنوان دشمن اصلی مسلمانان جهان سزاوار این شعار است و نباید در مقابل ظلم و ستمی که در حق مردم مظلوم ایران و مسلمانان جهان انجام داده، انتظاری غیر از این داشته باشد.

امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باید توجه کنند که مقبولیت در بین مردم نخستین رمز موفقیت است به طوری که حتی پیامبر اکرم(ص) نیز برای جلب مقبولیت مردم با آنها پیمان دوستی و اخوت می بست.

وی افزود: مردم و کاندیداها اگر با خدا، دین اسلام، ولایت فقیه، امام راحل و مقام معظم رهبری پیمان دوستی و همکاری بسته اند، باید تا آخرین قطره خون خود بر عهد و پیمان خود پایبند باشند و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

قریشی گفت: کاندیداهای انتخاباتی و طرفداران تبلیغاتی آنها وظیفه دارند شان و جایگاه نظام اسلامی ایران را حفظ کنند تا شاهد هیچ گونه بداخلاقی، تنش و حاشیه سازی در طول جریان تبلیغات نباشیم و در این راستا مردم نیز با مطالعه و آگاهی کامل پای صندوق های رای حاضر شده و افراد اصلح را انتخاب و راهی مجلس خبرگان و شورای اسلامی کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه گفت: انصراف برخی از نامزدهای انتخاباتی که شانس آرای خود را نسبت به دیگران کمتر می دیدند، نشانگر شجاعت و مردانگی آنهاست و این کار مقبولیت و محبوبیت آنها را در بین مردم بیشتر می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا