Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1737 ۱۳۹۴/۱۱/۲۸   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

تیم والیبال شهرداری ارومیه به نیمه نهایی راه یافت

تیم والیبال شهرداری ارومیه در دومین مسابقه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با پیروزی مقابل تیم سایپای تهران به جمع چهار تیم برتر و مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در دومین دور از مسابقات مرحله پلی آف عصر امروز چهارشنبه 28 بهمن ماه، چهار دیدار در شهرهای تهران، ورامین، اردکان و تبریز برگزار شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته، تیم شهرداری ارومیه در سالن خانه والیبال تهران میهمان تیم سایپای تهران بود که توانست در سه ست متوالی و کسب امتیازات 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 22 برابر میزبان خود به برتری برسد.

تیم شهرداری ارومیه در نخستین دیدار پلی آف نیز با نتیجه 3 بر یک از سد سایپای تهران عبور کرده بود.

نظارت این دیدار را خلیل یگانه مجد بر عهده داشت و ابراهیم فیروزی به همراه وحید پورکاشیان قضاوت این مسابقه را انجام دادند.

شهرداری ارومیه در مجموع دو دیدار با کسب دو پیروزی موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی شد و حریف این تیم در مرحله رفت دور نیمه نهایی برنده دیدار تیم های پیکان تهران و متین صالحین ورامین خواهد بود.

دیدارهای رفت دور نیمه نهایی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده (پنجم و ششم اسفند ماه) برگزار می شود.

پیروزی پر گل فوتبال شهرداری ارومیه مقابل صنعت ساری

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در دیداری خانگی موفق به پیروزی پر گل مقابل تیم صنعت ساری شد.

در هفته هفدهم و ما قبل پایانی دور مقدماتی این رقابت ها تیم فوتبال شهرداری ارومیه عصر روز چهارشنبه 28 بهمن ماه در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه با نتیجه 4 بر صفر میهمان خود تیم صنعت ساری را بدرقه کرد.

در این دیدار هادی اصغری مهاجم تیم شهرداری ارومیه به تنهایی هر چهار گل این دیدار را به ثمر رساند.

تیم فوتبال شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی 21 امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند و با این نتیجه در فاصله یک هفته مانده به پایان دور مقدماتی این رقابت ها در لیگ دسته دو فوتبال باقی ماند.

شاگردان صادق اسدی در تیم شهرداری ارومیه در هفته هجدهم و پایانی این رقابت ها روز دوشنبه سوم اسفند ماه در یک بازی تشریفاتی میهمان تیم خلخال دشت خواهد بود.

دو طلا و یک نقره کشوری حاصل تلاش بوکسورهای نونهال آذربایجان غربی

بوکسورهای نونهال زیر 13 و 14 سال آذربایجان غربی دو نشان طلا و یک نقره در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند.

محمد آبی دبیر هیات بوکس آذربایجان غربی روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: نخستین دوره جشنواره بوکس نونهالان کشور در رده سنی زیر 13 و 14 سال با حضور 66 بوکسور از 29 استان کشور جهت پشتوانه سازی برای تیم های ملی بوکس در سالن شهید همت تهران برگزار شد.

آبی که سرپرستی تیم استان را در این رقابتها بر عهده داشت، اظهار کرد: تیم آذربایجان غربی با ترکیب سه ورزشکار به مربیگری یونس حسن پور عازم این رقابتها شده بود.

وی افزود: امیرحسین مقدم معظم در وزن 48 کیلوگرم مدال طلا را برای تیم آذربایجان غربی به دست آورد، سیدمحمد سام محمودی در وزن 54 کیلوگرم موفق به کسب دیگر مدال طلای این وزن شد و رحیم باقری با قبول شکست مقابل حریفی از البرز مدال نقره وزن 52 کیلوگرم را کسب کرد.

وی ادامه داد: مسابقات بوکس نونهالان کشور با برنامه ریزی فدراسیون و در راستای توجه به رده های سنی پایه و اجرای طرح استعدادیابی به اجرا در آمده است و یکی از کارهای ارزشمند فدراسیون محسوب می شود.

آبی گفت: بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون قرار است کمیته فنی نام بوکسورهای منتخب این دوره از رقابت ها را برای حضور در اردوی تیم نونهالان به زودی اعلام کند.

به گزارش ایرنا، بوکس از جمله رشته های رزمی است که در آذربایجان غربی قدمتی بیش از 50 سال دارد و در سالهای اخیر پیشرفت خوبی داشته و مورد استقبال جوانان استان قرار گرفته است.

یونس حسن پور، وحید ابراهیمی، مهدی ماکویی، هادی ماکویی و امین بخشی زاده از اردونشینان استان در معیت تیم ملی بوکس کشور هستند.

رتبه کشوری هیات بوکس استان از سال 91 تاکنون با 12 پله صعود به جایگاه دوم کشوری رسیده و کسب این رتبه با شاخص های ارزیابی شده توسط فدراسیون بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا