Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1727 ۱۳۹۴/۱۱/۲۷   

کم توجهی به فرهنگ آسیب های فراوانی به دنبال دارد

امام جمعه ارومیه گفت: کم توجهی به فرهنگ آسیب های فراوانی برای جامعه خواهد داشت.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه حقوق شهروندی و صيانت از حقوق شهروندي که ظهر امروز در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: همه در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستند و باید فردای قیامت پاسخگو باشند.

 نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی افزود: اسلام تأكيد زيادي بر رعايت حقوق افراد، داشته است وآموزه هاي دين اسلام به رعايت حقوق شهروندان و وظايفي كه برعهده حاكميت ونظام است تأكيد دارد .‌

وی در ادامه افزود: مسئله حقوق شهروندی باید به جد پیگیری شود و مسئولان مربوطه باید این مسئله را با تلاش و جدیت فراوان پیگیری کنند.

قریشی به اهمیت تلاش و کوشش در هر کاری تأکید کرد و گفت: تجربه ثابت کرده است، در هر مسئله ای که تلاش و کوشش بیشتر باشد مشکلات حل می شود.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: ما در قانون ضعفی نداریم، بلکه ضعف در عملگرایی است، لذا با عمل به قانون بیشتر مسائل و مشکلات برطرف خواهد شد.

وی بر اهمیت حفظ و کرامت انسانی اشاه کرد و تأکید کرد: با رعایت حقوق شهروندی منزلت و شأن انسان که تاکید زیادی در اسلام شده است، حفظ خواهد شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اهمیت دانستن کارهای پژوهشی و علمی گفت: در هر کاری باید کارهای پژوهشی و علمی صورت گیرد تا طرح و کاری که انجام می دهیم از یک پشتوانه علمی برخوردار باشد.

قریشی با بیان این که همه در قبال مسائل فرهنگی مسئول هستند و باید فردای قیامت پاسخگو باشند، تصریح کردند: کم توجهی به فرهنگ آسیب های فراوانی برای جامعه خواهد داشت.

وي تصريح كرد: هر روز ما شاهد بي‌بند و باري و بد‌حجابي با اشكال مختلف در جامعه هستيم و متأسفانه در حال حاضر وضعیت پوشش در جامعه ما مناسب نیست.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برخورد جدی با تولید کنندگان لباس های مبتذل و نامناسب تاکید کرد: مسئولان باید با کسانی که لباس های نامناسب تولید کرده یا وارد می کنند برخورد جدی داشته باشند و باید سیاست‌گذاری مناسبی در زمینه پوشاک و تولید مد، صورت گیرد.

وی در پایان خطاب به مسئولان گفت: در نظارت و بازرسی در ادارات در مسئله رعایت حقوق شهروندی باید حساسیت خاصی نشان دهید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا