Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1724 ۱۳۹۴/۱۱/۲۷   

دولت یازدهم روند ایران هراسی در دنیا را متوقف کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی  گفت: دولت یازدهم، با تیزبینی و موقعیت شناسی، روند ایران هراسی در دنیا را متوقف کرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده شانزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری در آذربایجان غربی اظهار کرد: دانش آموزان باید در جریان مسائل جاری کشور قرار گیرند و نسبت به آن آگاهی داشته باشند.

وی افزود: آگاهی، بصیرت و شناخت دانش آموزان از مسائل مختلف به ویژه اوضاع و مسائل جاری کشور می تواند آنها را در نقش آفرینی برای پیشرفت، توسعه و شکوفایی ایران اسلامی بیش از پیش یاری کند.

رادفر در ادامه به پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع «فرصت‌های پس از توافق هسته‌ای یا برجام» اشاره و خاطرنشان کرد: امروز که با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و تلاش و همت ریاست محترم جمهور و تیم مذاکره، مساله برجام به فرجام رسیده، باید در زمینه اقدامات و فرصت های پسابرجام و چگونگی بهره گیری هرچه بهتر از این فرصت، تدابیر لازم اندیشیده شود و در این خصوص دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، نظرات و پیشنهادات خود را در قالب پرسش مهر مطرح کردند که از این نظرات نیز استفاده می شود.

معاون استاندار همچنین برنامه ها و توطئه های دشمنان نظام را مورد تحلیل قرار داد و گفت: دشمنان نظام اسلامی و سران استکبار، همواره به انحای مختلف از جمله تحریم های اقتصادی و ایران هراسی، سعی داشته اند ایران اسلامی را تبدیل به کشوری منزوی و به عنوان تهدیدی برای نظام بین المللی مطرح نمایند که هیچ کشوری حاضر به تعامل و مراوده با آن نباشد.

رادفر اضافه کرد: در این شرایط بود که دولت یازدهم، با تیزبینی و موقعیت شناسی، وارد مذاکرات هوشمندانه با کشورهای 5+1 شد و توانست تحت حمایت های مقام معظم رهبری و مردم، روند ایران هراسی را در دنیا متوقف و به سمت رفع تحریم های ظالمانه و اثبات حقوق هسته ای گام بردارد و این حرکتی بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی در ادامه اظهار کرد: در همین راستا امروز شاهد هستیم که کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای توسعه یافته و پیشرفته، به دنبال برقراری ارتباط و تعامل با ایران هستند و این بیانگر حرکت و اقدام صحیح دولت در سایه حمایت های رهبر معظم انقلاب است.

معاون سیاسی استاندار همچنین گفت: در برهه کنونی و پس از اجرایی شدن برجام نیز لازم است با حمایت از دولت، روند موفقیت ها و توفیقات کشور در عرصه های مختلف را استمرار بخشیم و اجازه ندهیم عده ای اندک و بی بصیرت در داخل، با اقداماتی مثل حمله به سفارت عربستان در تهران، بهانه دست دشمن بدهند و جلوی رشد و پیشرفت کشور را بگیرند.

در پایان این مراسم، از دانش آموزان منتخب شانزدهمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری در آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا