اخبار
کد خبر : 1718 ۱۳۹۴/۱۱/۲۶   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

سازش 86.5 درصدی از پرونده‌های ارجاعی آذربایجان غربی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از مصالحه 86.5 درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر مددکاری کلانتری‌های استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی قهرمان در گفت و گویی اظهار داشت: مهم ترین و اساسی ترین وظیفه مراکز مشاوره حفظ بقا و بهسازی هناد خانواده است و با استحکام این نهاد پیشگیری اجتماعی تحقق می یابد.

وی افزود: بهترین راه ایجاد تعامل مثبت و پایدار با مراجعان جلب اعتماد و برقراری یک رابطه منطقی براساس همدلی و همنوایی با آنها است.

قهرمان ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون 19 هزار و 600 نفر در آذربایجان غربی به مراکز مشاوره انتظامی آذربایجان غربی مراجعه کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: از کل پرونده‌های تشکیل شده در مراکز مشاوره و مددکاری در سطح کلانتری‌های آذربایجان غربی 86.5 درصد منجر به صلح و سازش شده است.

بیش از 43 کیلو گرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 43 کیلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در ارومیه کشف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ کریم اکبری در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شبکه تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقاتی این شبکه را در حین انتقال محموله در ارومیه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای متهمان مقدار 43 کیلو و 350 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

اکبری با بیان اینکه در این رابطه شش نفر متهم دستگیر شدند، افزود: در این رابطه دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

محموله قاچاق 7 ميلياردي به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي شهرستان خوي از کشف کالاي قاچاق 7 ميلياردي در اين شهر خبر داد .

به گزارش نای قلم، سرهنگ اسفنديار احمدي در گفت و گویی در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران ايستگاه ايست و بازرسي "ايو اوغلي" شهرستان خوي حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون تريلر کشنده مشکوک و به گمان حمل کالاي قاچاق آن را توقيف کردند.

اين مقام انتظامي افزود :در بازرسي از کاميون توقيفي جمعا 230 ثوب انواع البسه و 12 تن انواع مواد غذايي قاچاق کشف شد ؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقريبي کالاي مکشوفه هفت ميليارد ريال برآورد شده است.

وي تصريح کرد: در اين راستا سه متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي ، جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شدند .

اين مقام انتظامي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود .

توقيف محموله قاچاق دو و نيم ميلياردي در "ايواوغلي"

يک محموله قاچاق دو و نيم ميليارد ريالي در " ايواوغلي"کشف و توقيف شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ " اسفنديار احمدي" در تشريح اين خبر گفت: ماموران ايست و بازرسي "ايواوغلي" هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محور “خوي- تبريز” به ظن حمل کالاي قاچاق به يک دستگاه خودروي کمپرسي مشکوک و آن را توقيف کردند.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از خودروي کمپرسي بيش از 30 هزار عدد انواع مواد غذايي کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاها دو و نيم ميليارد ريال برآورد شده است.

احمدي خاطرنشان کرد:در اين راستا يک متهم دستگير که پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا