اخبار
کد خبر : 1714 ۱۳۹۴/۱۱/۲۶   

آمادگي راهداران استان براي برقراري امنیت در جاده ها در ایام انتخابات

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: گروه هاي راهداري براي برقراري عبور و مرور روان و امن در جاده هاي استان در ايام انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از آمادگي كامل برخوردار هستند.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر امروز در نشست مشترك مديران و روساي ادارات شهرستان هاي تابعه اظهار كرد: گروه هاي راهداري اقدامات لازم را براي مديريت بحران و بازگشايي به موقع جاده هاي استان در صورت بارش برف و كولاك در ايام انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي انجام داده اند.

وی با تاكيد بر رعايت اصل بي طرفي كاركنان راه و شهرسازي استان در انتخابات آينده، گفت: درخواست هاي مردمي و خدمت رساني در ايام انتخابات بي پاسخ نماند.

نصر خطاب به روساي ادارات شهرستان هاي تابعه خواستار يكپارچگي و هماهنگي در اجراي برنامه هاي ابلاغي از سوي فرمانداري ها شد.

مديركل راه و شهرسازي استان با بيان اينكه از ظرفيت و پتانسيل هاي ساير دستگاه هاي اجرايي در برگزاري هرچه باشكوه تر انتخابات پيشرو بايد استفاده بهينه كرد، افزود: تعاملات و همكاري برون سازماني در راستای ارتقاي سطح كيفي برنامه هاي كاري گسترش يابد.

نصر در خصوص برنامه هاي پيشنهادي براي اجراي طرح راهداري نوروزي تصريح كرد: گروه های راهداری برای اجرای دقیق راهداری نورزوی اقدامات لازم از جمله ارائه برنامه زمانبندی  گشت های راهداری، تبلیغات محیطی برای استقبال از مسافران و ساماندهی مبلمان جاده ای را انجام دهند.

نشست مشترک مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با مدیران و روسای ادارات شهرستان های تابعه به منظور هماهنگی و انسجام در اجرای برنامه های کاری ویژه ایام انتخابات و ارائه برنامه های پیشنهادی در خصوص اجرای موفق طرح راهداری نوروزی تشکیل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا