اخبار
کد خبر : 1700 ۱۳۹۴/۱۱/۲۵   

راه اندازی مرکز مانیتورینگ عرصه های ملی در آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: مرکز مانیتورینگ عرصه های ملی در راستای کاهش معضلات حوزه منابع طبیعی در استان راه اندازی شده است.

به گزارش نای قلم، رحمان وهاب زاده امروز در بازدید فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از یگان حفاظت منابع طبیعی استان، تجهیزات و امکانات این یگان، اظهار کرد: راه اندازی مرکز مانیتورینگ عرصه های ملی افزایش تاثیرگذاری یگان حفاظت و سرعت این نیروها را موجب شده است.

وی افزود: همچنین به منظور مهار آتش سوزی در مراتع و جنگل ها در سریعترین زمان ممکن 9 دستگاه اطفای حریق در اختیار یگان حفاظت از منابع طبیعی استان قرار گرفته است.

به گفته وهاب زاده تجهیزات جدید در بین یگان های حفاظت شهرستان های مختلف تقسیم شده است.

وی با قدردانی از همکاری خوب نیروی انتظامی در راستای حفاظت از منابع طبیعی اظهار کرد: این مشارکت موجب شده تا مقتدرانه در مقابل سودجویان و فرصت طلبان بایستیم و عرصه های ملی را از تعدی نجات دهیم.

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این بازدید با ابراز خرسندی از اختصاص تجهیزات به یگان حفاظت منابع طبیعی استان ادامه داد: عملکرد این یگان بسیار خوب و موفق بوده و گام های بلندی در این استان در راستای حفاظت از عرصه های ملی برداشته شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی آماده همکاری با اداره کل منابع طبیعی در آذربایجان غربی است و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نمی کند.

در ادامه این دیدار سرهنگ ابراهیم پور فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی استان نیز از عملکرد و اقدامات انچام شده ی یگان حفاظت گزارش مبسوطی را ارائه داد و سپس سردار اصلانی از تجهیزات یگان اداره کل بازدید کرد.

آذربایجان غربی دو میلیون و 700 هزار هکتار عرصه ملی دارد که از این میزان بیش از دو میلیون و 600 هزار هکتار مرتع و بیش از 101 هکتار جنگل است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا