اخبار
کد خبر : 170 ۱۳۹۴/۰۴/۱۴   

پنج طرح ايمني در آذربايجان غربي اجرا مي‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: پنج طرح ایمنی در زمينه کاربران آسیب پذیر شامل عابرپیاده، سرنشین، موتورسوار، ادوات کشاورزی و وانت بارها در آذربايجان غربي اجرا می‌شود.

عبدالحسین علی اکبری در گفت‌وگوي اختصاصي با ناي قلم اظهار كرد: همچنين اقدامات لازم نسبت به سامان دهی سرویس‌های بین‌المللی انجام شده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود از آمادگی کامل این اداره کل برای اجرای مطلوب طرح سفرهای تابستانی سال جاری خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی افزود: 83 هزار صندلی ناوگان عمومی با حداکثر ظرفیت در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران خواهند بود و در این ارتباط از ابتدای تابستان سال جاری هماهنگی‌های لازم با شرکت‌ها و موسسات مسافربری استان برای پیش فروش بلیط به صورت اینترنتی و حضور در دفاتر سطح شهرهای استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه فرم‌های نظرسنجی برای ارزیابی وضعیت خدمات سفر و تدوین برنامه های آتی در طول سفرهای تابستانی بین مسافران توزیع خواهد شد، اضافه کرد: شماره 10002026 نیز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و نظرات مسافران جهت تحلیل‌های آماری است.

وی همچنين به استمرار کنترل نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی وسایل سنگین استان به صورت ویژه اشاره كرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی در ادامه از توزیع بروشورهای ایمنی در بین مسافران و کاربران جاده‌ها در ایام تابستان، پخش تیزرهای تبلیغاتی و حضور تمام وقت همکاران اداره کل در نمایندگی‌های شهرستان‌ها، پایانه های مسافربری و پایانه های مرزی خبر داد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا