Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1695 ۱۳۹۴/۱۲/۰۴   

هشت شهر فاقد گاز شهری هستند

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: از 42 شهر آذربایجان غربی هشت شهر، فاقد گاز هستند.

منصور صادقیان در گفت و گویی اظهار کرد: از 42 شهر استان، 34 شهر گازدار بوده و عملیات گازرسانی به هشت شهر نیز در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.

وی میزان بهره مندی شهرهای استان از گاز طبیعی را 99 درصد اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی افزود: با اجرای بیش از یک هزار کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در 10 ماه اول سال، آذربایجان غربی یکی از استان های پیشرو در عرصه گازرسانی در کشور است.

صادقیان گفت: در 10 ماه نخست سال جاری با اجرای بیش از 1000 کیلومتر عملیات شبکه گذاری این استان یکی از استان های موفق در گازرسانی به مناطق مختلف به ویژه در بخش روستایی بوده است.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر در مجموع بیش از یک هزار و 700 کیلومتر در کل استان عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی در استان صورت گرفته است که این رقم در سال 94 نسبت به سال 93 بیش از دو برابر و نسبت به سال 92 بیش از پنج برابر رشد داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی، امسال 54 روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند و هم اکنون 370 روستای این استان در مراحل مختلفی از عملیات گازرسانی قرار دارند.

گفتنی است که آذربایجان غربی 2هزار و 761 روستا دارد که از این تعداد 440 روستا از گاز طبیعی بهره مند بوده و گازرسانی به 130روستا در مدت دو سال گذشته صورت گرفته است.

صادقیان به موقعیت جغرافیایی استان و کوهستانی بودن منطقه اشاره کرد و افزود: این ویژگی به همراه سرد سیر بودن منطقه باعث شده است که عملیات گازرسانی به مناطق مختلف استان سخت و پرهزینه باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در صورت تامین و تخصیص به موقع نقدینگی مورد نیاز، عملیات گازرسانی به مناطق محروم تسریع می باید.

 وی تصریح کرد: شرکت گاز استان آذربایجان غربی برای تامین بخشی از هزینه های اجرای پروژه ها اقدام به اخذ تسهیلات و وام از بانک ها کرده است.

به گفته صادقیان در سال 94 بیش از 164 میلیارد تومان اعتبار جذب و تعهد شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا