اخبار
کد خبر : 1688 ۱۳۹۴/۱۱/۲۴   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر و دختر در ارومیه برگزار شد

مسابقات دو و میدانی دانش آموزان دختر و پسر ناحیه 2 آموزش و پرورش ارومیه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در ارومیه برگزار شد.

در مسابقات بخش پسران 60 دانش آموز در قالب 15 تیم در سه ماده دوی 60 متر، دوی 1500 متر و پرش طول شرکت داشتند.

در ماده 60 متر امیرحسین رستم زاده، فرزاد عیوضی و علیرضا رضائیان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده 1500 متر رحمان اسدی، امیر مرادی و داوود جلیلی در جایگاه اول تا سوم ایستادند و در ماده پرش طول شهروز بروکی، مبین عباسی و سهیل قلی زاده در رتبه های برتر جای گرفتند.

در بخش تیمی پسران مدرسه دیانت با 20 امتیاز قهرمان شد، حکیم نظامی با 17 امتیاز و مدرسه امیر کبیر با 12 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

عطا ذوالفقاری دونده نونهال به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شد.

در مسابقات بخش دختران نیز 45 دانش آموز در مواد دوی 60 متر، دوی 400 متر و پرش طول به رقابت پرداختند.

در ماده 60 متر گلشاد کوهی، ملیسا تیموری و روژین مسعودی اول تا سوم شدند.

در ماده 400 متر مبینا ایمانی، دنیا جوانمرد و حنانه قهرمانی رتبه های برتر را کسب کردند.

در ماده پرش طول سمیه عبدی، آیدا خدایی و فریناز جوانمرد صاحب رتبه های برتر شدند.

در پایان مسابقات دختران مدرسه شهید اصغرزاده با 20 امتیاز، مدرسه ام البنین با 20 امتیاز و مدرسه مائده با 15 امتیاز به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در حاشیه این مسابقات از دوندگان نونهال استان نیز رکورد گیری شد و طی آن در ماده 60 متر عسل عراقی، غزال برگشادی و ساغر نوری به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده 400 متر نونهالان الهام امین خواه و در پرش طول نگین زیباسرشت نیز به علت ارتقای رکوردهای خود هدایایی از سوی هیات دو و میدانی آذربایجان غربی دریافت کردند.

استعدادهای کشف شده در این رقابتها روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته زیر نظر مربیان هیات دو و میدانی تمرینات لازم را انجام می دهند.

مسابقات به مدت دو روز در سالن اختصاصی دو ومیدانی شهید امینی مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.

تساوی دیدار فوتبال شهرداری ارومیه و رهپویان رضوانشهر

تیم فوتبال شهرداری ارومیه در دیدار معوقه هفته نخست لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در گروه چهار، مقابل تیم رهپویان رضوانشهر به تساوی رسید.

در این دیدار که در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی ارومیه برگزار شد، دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

گلهای تیم شهرداری ارومیه را هادی اصغری و نادر آقازاده به ثمر رساندند.

این دیدار دو بار به علت بارش سنگین برف و نامساعد بودن زمین چمن تختی ارومیه تعطیل و به زمان دیگری موکول شده بود.

یاران صادق اسدی در تیم شهرداری ارومیه هم اکنون از 16 بازی خود 18 امتیاز کسب کرده و در رده هفتم جدول رده بندی گروه چهار قرار دارد و در هفته هفدهم این رقابت ها روز چهارشنبه 28 بهمن ماه میزبان تیم صنعت ساری خواهند بود.

تا پایان هفته شانزدهم تیم های شاهین شهرداری بوشهر، توسعه کیش و سپیدرود رشت به ترتیب با 31 ، 27 و 27 امتیاز در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند.

شهرداری ارومیه در گروه چهار این رقابتها با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، توسعه کیش، سپیدرود رشت، رهپویان رضوانشهر، خلخال دشت، فولاد ب اهواز، پیام وحدت مشهد، صنعت ساری و الوند همدان هم گروه است.

تیم هاکی شهرداری ارومیه عازم مسابقات لیگ برتر کشور در اراک شد

رئیس هیات هاکی آذربایجان غربی از اعزام تیم هاکی شهرداری ارومیه برای حضور در مرحله نهائی مسابقات لیگ برتر کشور جام خلیج فارس در اراک خبر داد.

اکبر قاسمی در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم هاکی نقده که امسال با نام شهرداری ارومیه در این رقابتها حضور پیدا کرده، در مرحله مقدماتی این مسابقات که در کرمانشاه برگزار شد، موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این مسابقات شد

و توانست به مرحله نهائی این رقابت ها در اراک راه پیدا کند.

وی گفت: مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات هاکی لیگ برتر باشگاه های کشور از امروز تا 26 بهمن ماه به میزبانی اراک برگزار می شود.

قاسمی اضافه کرد: در مرحله نهائی این مسابقات شش تیم شهرداری اراک، شهرداری ارومیه، هیات هاکی کرمانشاه، هیات هاکی سمنان، نفت و گاز گچساران و هیات هاکی لرستان حضور دارند.

وی گفت: این تیم ها به صورت دوره ای با هم مسابقه خواهند داد و تیم ها بر اساس امتیازات کسب شده رتبه بندی خواهند شد که در نهایت تیم های اول و دوم این مسابقات بازی فینال و تیم های سوم و چهارم نیز بازی رده بندی را برگزار خواهند کرد.

قاسمی افزود: بازی های فینال و رده بندی به صورت تک بازی اسفندماه امسال در تهران برگزار خواهد شد تا چهره قهرمان این رقابت ها در سال جاری مشخص شود.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم هاکی شهرداری ارومیه همگی از بازیکنان شهرستان نقده هستند.

شهرستان نقده قطب اصلی هاکی در استان آذربایجان غربی و ایران است به طوری که سرمربی تیم ملی، آقای گل آسیا و چندین بازیکن ملی پوش از این شهرستان ظهور کرده و نقده همواره یک پای فینال لیگ برتر کشور در سال های اخیر بوده است.

در هفته های گذشته دو بازیکن از این شهرستان به اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران و سه بازیکن نیز به اردوی تیم ملی مردان دعوت شده اند.

شهرستان نقده با 123 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 100 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا