اخبار
کد خبر : 1685 ۱۳۹۴/۱۱/۲۱   

مهمترین ماموریت مدیران حمایت از سرمایه گذاران است

استاندار آذربایجان غربی گفت: یکی از مهمترین ماموریت ها و وظایفی که بر عهده مدیران و مسئولان استانی گذاشته شده، حمایت از حضور و فعالیت سرمایه گذاران در بخش های مختلف در استان است.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در مراسم افتتاح فاز دوم کارخانه آلدورا چلیک درب ارومیه اظهار کرد: به طور جدی از سرمایه گذاری خارجی در استان حمایت و پشتیبانی می کنیم.

وی افزود: جذب سرمایه گذاری خارجی، می تواند مسیر تحقق اهداف توسعه و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان بویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان را هموارتر کند. سعادت ادامه داد: امروز کشور به استقلال و توسعه اقتصادی نیاز دارد که از جمله اساسی ترین عواملی که می تواند ما را در دستیابی به این هدف مهم کمک کند، تکیه بر الگوی اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه از فعالیت و حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کشور ترکیه در استان استقبال و خاطرنشان کرد: استان آذربایجان غربی و ترکیه، از دیرباز در عرصه های مختلف اقتصادی، صنعتی و تجاری همکاری دارند و امیدواریم با حمایت های مسئولان و تلاش و همت فعالین اقتصادی، این روابط و مناسبات اقتصادی بیش از پیش توسعه یابد.

گفتنی است، دو واحد تولیدی- صنعتی امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در ارومیه به بهره برداری رسید.

کارخانه سنگبری آرا واقع در کیلومتر 8 جاده مهاباد در  زمینه تولید سنگ های ساختمانی و تزئینی فعالیت دارد؛ برای احداث این واحد  50 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و با بهره برداری از آن برای 51 نفر اشتغالزایی شده است.

شركت آلدورا چليك درب نیز با سرمايه گذاري سرمایه گذارانی از کشور تركيه در سال 1388 در شهر اروميه و در محيطي به مساحت 20 هزار مترمربع و پنج هزار مترمربع فضاي بسته فعاليت خود را در زمينه توليد درب هاي ضد سرقت وضد حريق آغاز کرد که فاز دوم این کارخانه با 54 هزار و 362 میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی برای 50 نفر، امروز با حضور استاندار آذربایجان غربی در ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا