Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1679 ۱۳۹۴/۱۱/۲۰   

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان غربی تمهیدات و محدودیت های ترافیکی پلیس برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ارومیه را اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفت‌وگوی اختصاصی، ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی پلیس برای راهپیمایی 22 بهمن در ارومیه را اعلام کرد.

وی افزود: از ساعت هشت صبح روز 22 بهمن از عبور و مرور هرگونه وسایل نقلیه به این محدوده ها تا اتمام مراسم راه پیمایی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

سعیدی گفت: از میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع شهید مدنی، شهید مطهری به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع باکری شهید منتظری به طرف میدان ولایت فقیه، کنارگذر بلوار عطایی به طرف خیابان امام (ره)، میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)، کوچه آگاهی (مخابرات) به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر خیابان ارتش به طرف پنجراه، میدان انقلاب، خیابان کاشانی از سه راهی هلال احمر به طرف میدان انقلاب و کلیه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره) و تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور استان از شهروندان خواست حتی الامکان از آوردن وسایط نقلیه شخصی در محیط پیرامون مسیرهای راه پیمایی خودداری و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهروندان از پارک کردن وسایط نقلیه در مسیرهای راه پیمایی و تقاطع های منتهی به مسیرهای راه پیمایی پرهیز کنند، در غیر اینصورت خودروهای پارک شده توسط جرثقیل های راهور به پارکینگ منتقل می شوند.

به گفته سعیدی همچنین تردد شهروندان و دوچرخه در مسیرهای راه پیمایی و در بین جمعیت ممنوع خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود توصیه کرد با توجه به محدودیت های ترافیکی، شهروندانی که قصد تردد با وسیله نقلیه خود در سطح شهر را دارند پیش بینی ها و برنامه ریزی لازم را جهت استفاده از سایر معابر و مسیرهای جایگزین جهت رسیدن به مقصدشان را داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا