Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1674 ۱۳۹۴/۱۱/۱۹   

بهره برداری از 16طرح آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی

بهره برداری از 16طرح آبرسانی به روستاهای آذربایجان غربی در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر آغاز شد.

به گزارش نای قلم، در مراسمی که به همین مناسبت و به صورت نمادین در روستای باغچه میشه شهرستان شاهین دژ ترتیب یافت، 16طرح آبرسانی در روستاهای شهرستان های ارومیه، شاهین دژ، چالدران، اشنویه، مهاباد و بوکان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

برای اجرا و آماده بهره برداری شدن این طرح ها با صرف 61میلیارد و 190میلیون ریال اعتبار، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی یک هزار و200خانوار روستایی با چهار هزار و982نفر جمعیت تامین شد.

شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در مجموع این طرح ها 76کیلومتر لوله گذاری و910مترمکعب مخزن ذخیره آب اجرا و 23 مورد چشمه را بازسازی و بهینه سازی کرده است.

در آیین بهره بردرای از این طرح ها، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: نظام اسلامی و دولت عزم خود را درخدمات رسانی به مناطق محروم جزم کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

کاظم محمدی اقدم افزود: همه مردم کشور چه روستایی و چه شهری در نظر دولت و نظام یکسان بوده و ازخدمات برابر و یکسان برخوردار هستند.

وی با اشاره به صرف اعتبارات کلان برای اجرای طرح های آبرسانی در روستاها از مردم خواست تا با مصرف صحیح و بهینه آب، در حفظ و صیانت از منابع آب کوشا باشند.

فرماندار شاهین دژ نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه مناطق روستایی از سیاست های اصلی دولت به شمار می رود، اظهار کرد: همه تلاش های صورت گرفته در این جهت است تا عقب ماندگی های گذشته جبران و مردم در رفاه کامل به زندگی خود ادامه بدهند.

حسین عباسی با اشاره به خدمات صورت گرفته در مناطق روستایی افزود: در 37 سال گذشته با خدمات رسانی به روستاها و تامین نیازهای اولیه زندگی، بسیاری از محرومیت ها در روستاها از بین رفته که این امر نوید بخش زندگی مطلوب برای روستائیان است.

وی، وحدت و همدلی را مبنا و شاکله اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و از مردم خواست با حفظ وحدت، هوشیاری وانسجام دربرابر توطئه های دشمنان، از انقلاب و آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری پاسداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا