اخبار
کد خبر : 1673 ۱۳۹۴/۱۱/۱۹   

پیش بینی یک هزار و 990 صندوق رای در آذربایجان غربی

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 990 صندوق رای به صورت ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم در استان آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در بازدید از ستاد انتخاباتی شهرستان خوی اظهار کرد: 30 هزار نفر در امر برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان مشارکت می کنند.

وی همچنین تعداد واجدان شرایط رای دهندگان در استان را دو میلیون و 100 هزار نفر اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری انتخابات سالم، قانونی و آزاد هستیم، افزود: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که امانت دار خوبی برای رای مردم باشیم.

رادفر ادامه داد: همگی موظف هستند بدون هیچ جانبداری و به دور از تخریب در راستای همدلی، اعتماد، پیشرفت و اخلاق و رفتار صحیح انتخاباتی گام بردارند.

وی در ادامه اهمیت بسیار بالای هر دو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را خاطرنشان کرد و افزود: اقتدار و مشروعیت نظام در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است که انشاء الله در هفتم اسفند ماه شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود و مردم متدین و آگاه و همیشه در صحنه با بینش بالایی که دارند در پای صندوق های رای حاضر شده و رای خود را به طور آزادانه به فرد مورد اعتماد خود خواهند داد و پایبندی خود را به آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی به اثبات خواهند رساند.

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر این که هدف ما حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است، افزود: ساز و کار لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات مردم برگ زرین دیگری را بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهند افزود.

رادفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خوستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم ولایی استان آذربایجان غربی بار دیگر در 22 بهمن حضور مسئولانه خود را برای حمایت از نظام نشان خواهند داد.

وی تصریح کرد: مردم در دوران انقلاب با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل رژیم ستمشاهی ایستادند و دست از آرمان‌های خود برنداشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا