اخبار
کد خبر : 1670 ۱۳۹۴/۱۱/۱۹   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

پیکان تهران قهرمان لیگ برتر والیبال جوانان ایران شد

تیم والیبال جوانان پیکان تهران بر سکوی قهرمانی رقابتهای لیگ برتر فصل 94 کشور جام 200 والیبالیست شهید ایستاد.

به گزارش ایرنا، پنجمین و آخرین روز رقابت های لیگ برتر والیبال جوانان کشور در مرحله نهایی امروز یکشنبه 19 بهمن ماه با برگزاری سه دیدار دیگر در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

در این دیدارها تیم پیکان تهران با نتیجه 3 بر 2 مقابل متین صالحین ورامین به پیروزی رسید، ثامن الحجج مشهد با همین نتیجه از سد شهرداری ارومیه میزبان گذشت و در آخرین دیدار تیم سایپای تهران با نتیجه 3 بر یک بانک سرمایه را از پیش رو برداشت.

در پایان این مسابقات تیم پیکان تهران بدون باخت و با 5 پیروزی متوالی و کسب 13 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، تیم سایپای تهران با 3 پیروزی و 10 امتیاز نایب قهرمان شد و تیم متین صالحین ورامین نیز با سه پیروزی و 9 امتیاز در جایگاه سومی جای گرفت.

تیم های جوانان بانک سرمایه، شهرداری ارومیه و ثامن الحجج مشهد نیز به ترتیب با 8 ، 4 و 3 امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

این مسابقات از روز پنجشنبه 15 بهمن ماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز و پس از پنج روز با انجام روزانه سه بازی عصر امروز دوشنبه به کار خود پایان داد.

یونس حسن زاده سرپرست فنی مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: سطح کیفی و فنی مسابقات بسیار بالا بود و رقابت فشرده ای بین تیم های شرکت کننده وجود داشت.

وی اظهار کرد: اغلب دیدارها با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به پایان می رسید و این امر بسیاری از پیش بینی ها و معادلات را به هم می زد و تیم ها مجبور به حداکثر تلاش تا آخرین روز این دیدارها بودند.

حسن زاده گفت: در پایان این رقابتها هشت بازیکن در پست های مختلف به عنوان بازیکنان برتر معرفی شدند و جوایزی از سوی باشگاه شهرداری ارومیه به آنها اهدا شد.

طیب عینی بهترین دفاع وسط، سلیم چغرلی با ارزش ترین بازیکن، شایان شاهسوند بهترین دریافت کننده قدرتی و مصطفی خلیلی بهترین پاسور چهار بازیکن برتر میدان از تیم پیکان تهران انتخاب شدند.

علی فضلی بهترین اسپوکر از تیم بانک سرمایه، سعید اسماعیلی بهترین قطر پاسور و علی فلاح بهترین لیبرو از تیم سایپای تهران و وحید ریگی بهترین سرویس زن از تیم متین صالحین ورامین دیگر بازیکنان برتر این دوره از مسابقات شناخته شدند.

کاپ های قهرمانی و جوایز این مسابقات با حضور عبدالرضا علیزاده و میلاد عبادی پور دو ملی پوش ارومیه ای تیم والیبال کشورمان به تیم ها و بازیکنان برتر اهدا شد.

تیم جوانان شهرداری ارومیه سال گذشته با سرمربیگری جاوید محسنی نیا پس از تیم پیکان تهران به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل 93 دست یافته بود که امسال به مقامی پنجمی بسنده کرد.

ژیمناستیک کاران آذربایجان غربی هشت مدال کشوری کسب کردند

ژیمناستیک کاران نونهال و نوجوان آذربایجان غربی دو نشان طلا، سه نقره و سه برنز از مسابقات باشگاه های ترامبولین کشور به دست آوردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات باشگاهی ترامبولین نونهالان و نوجوانان کشور در سطوح چهار تا 9 در دو بخش انفرادی و تیمی در سالن ژیمناستیک استاد اعظمی شیراز برگزار شد.

در سطح چهار بخش نونهالان، آتیلا روهنده از تیم ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه پس از ورزشکاری از کیش به مدال نقره رسید.

تیم ایزوگام آذر نفیس ارومیه در بخش تیمی سطح هفت پس از تیم های سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز و شهید قادر فاتحی اردبیل مقام سوم را از آن خود کرد.

در فینال انفرادی سطح هفت نیز آریا پیک فلک از تیم ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه و عباس نرگسی از تیم شهید طاهری کرمانشاه به مقام سوم مشترک رسیدند و ورزشکارانی از تبریز و اردبیل به ترتیب اول و دوم شدند.

در بخش تیمی سطح هشت، تیم ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه به مقام قهرمانی رسید و تیم های سرای ژیمناستیک نوظهوری الف و ب تبریز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در فینال انفرادی سطح هشت، آریا مام عبدالله از تیم ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه به همراه حسین باقرزاده از تیم شهید دستغیب شیراز به مقام سوم مشترک رسیدند و ورزشکاران تبریزی مقام اول و دوم را کسب کردند.

در مجموع سطوح هفت و هشت تیم ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه مقام دوم و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

در مسابقات تیمی سطح 9 تیم ایزوگام آذرنام ارومیه پس از تیم سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز الف بر سکوی نایب قهرمانی تکیه زد و تیم های سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز ب و هیات ژیمناستیک همدان به مقام سوم مشترک رسیدند.

در فینال انفرادی سطح 9 نیز شایان انوشه از ایزوگام آذرنام نفیس ارومیه مدال طلا گرفت و محمد علیپور و محمد مهدی نجفی هر دو از سرای ژیمناستیک نوظهوری تبریز الف و ب مدال نقره و برنز کسب کردند.

هیات ژیمناستیک آذربایجان غربی در ارزیابی فدراسیون طی سه سال اخیر (91 ، 92 و 93) رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

عضویت عرفان نورانی و علی خلیلی در تیم ملی ایروبیک کشور و اعزام به مسابقات قهرمانی آسیایی ویتنام در آذر ماه امسال بخشی از فعالیت های هیات استان است.

در حال حاضر احد محمدی و ساسان عباسی دو ملی پوش ارومیه ای در قالب تیم ملی اکروژیم دو نفره جمهوری اسلامی ایران به مربیگری علی اصغر بخشی پور در اردوی آمادگی جهت اعزام به مسابقات جهانی چین حضور دارند.

مسابقات تکواندو جام فجر در خوی پایان یافت

رئیس اداره ورزش شهرستان خوی گفت: مسابقات تکواندو جام فجر در این شهرستان پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد آزادی شامگاه روز یکشنبه در مراسم پایانی این مسابقات اظهار کرد: این مسابقات برای گرامیداشت دهه مبارک فجر اسلامی در سالن شهید شیروردی این شهرستان برگزار شد که در رجیان آن 70 تکواندو کار دختر در 2 رده سنی نونهالان و نوجوانان از شهرستان های ارومیه، ماکو، تبریز، مرند و خوی در 14 وزن به مدت 3 روز رقابت کردند.

وی افزود: در پایان این مسابقات تیم ارومیه قهرمان شد و تیم های الف و ب خوی هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

شهرستان خوی در شمال استان آذربایجان غربی واقع است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا