اخبار
کد خبر : 1667 ۱۳۹۴/۱۱/۱۹   

آموزش حدود 25 هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: نزدیک به 25 هزار نفر از عوامل اجرایی در استان برای برگزاری انتخابات آموزش های لازم را دیده اند.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در همایش همسران شاهد، ایثارگر و جانبازان مونث که در سالن اجتماعات ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تمام تمهیدات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در روز هفتم اسفند 94 در این استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به تاثیر اقدامات و عملکرد عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی، افزود: دولت در حوزه اجرایی و وظایف خود بنا دارد که انتخاباتی قانونمند و سالم برگزار کند، انتخاباتی که مُر قانون ملاک عمل باشد.

مصطفوی با ذکر اینکه انتخابات موضوعی ملی است، گفت: بر اساس قانون همه موظف به همکاری در برگزاری انتخابات هستند و باید از ظرفیت های قانونی و ظرفیتی که در استان وجود دارد، به خوبی استفاده شود.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری در ادامه سخنان خود با تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی مکتبی، اسلامی و مردمی است که برخلاف سایر انقلاب های معاصر دنیا، بدون وابستگی به ابرقدرت های غرب و شرق به پیروزی رسید.

وی با تشریح عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: عنایات خداوند متعال، رهبری حضرت امام (ره) و وحدت و ایثارگری مردم مهمترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال 57 بود و امروز نیز به برکت همین همدلی و وحدت ملت بزرگ ایران و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، شاهد اقتدار، صلابت و عزت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی هستیم.

مصطفوی، اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی تبدیل به یک کشور تاثیرگذار در منطقه و دنیا شده و در تمام نشست های بین المللی به نوعی حضور فعال دارد، تمام اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید قدردان آنها باشیم.

مدیرکل سیاسی استانداری همچنین به توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: از همان اوایل پیروزی انقلاب، سران استکبار به انحاء مختلف از جمله راه انداختن جنگ تحمیلی علیه ایران و تحریم های اقتصادی درصدد ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بودند که تمامی این اقدامات شوم در سایه پایمردی و استقامت مردم و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، ناکام مانده و با شکست مواجه شده است.

دعوت از مردم استان آذربایجان غربی برای حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از دیگر محورهای سخنان مصطفوی در این همایش بود.

وی در این ارتباط اظهار داشت: یکبار دیگر در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که صحنه اقتدار و ابهت نظام مقدس اسلامی است با حضوری پرشور و حماسی، حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی نشان خواهیم داد.

در این مراسم، با حضور مدیرکل سیاسی استانداری و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اهدای لوح و هدایایی از تعدادی از همسران شاهد، ایثارگر و جانباز در استان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا