اخبار
کد خبر : 166 ۱۳۹۴/۰۴/۱۴   

ساعات کار مدارس ابتدایی تغییر نمی‌کند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: ساعات کار مدارس ابتدایی آذربایجان غربی در سال تحصیلی 94 95 بدون تغییر و مشابه سال گذشته ادامه می‌یابد.

به گزارش ناي قلم، رقیه حسین پور صبح امروز در جلسه تعیین ساعات کاری مدارس سال تحصیلی 94ـ 95 اظهار كرد: در مجموع 800 جلسه آموزشی برای مدارس تعیین شده است.

وی افزود: این جلسات در پنج روز اول هفته و در هر روز پنج جلسه آموزشی اجرا می‌شود که برای معلمان نیز ابلاغ 24 ساعت تدریس پنج جلسه ای صادر می‌شود.

حسین پور ادامه داد: از مجموع ساعات کلاسی دانش آموزان 20 دقیقه به عنوان زنگ نماز در مدارس ابتدایی تعیین شده است و در صورت هم‌جواری با مساجد، می‌توانند از ظرفیت آن در برپایی نماز جماعت استفاده كنند.

وی اضافه کرد: ساعات کار مدارس ابتدایی استان آذربایجان غربی در سال تحصیلی 94 95 بدون تغییر و مشابه سال گذشته ادامه می‌یابد.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول نیز در این جلسه به ساعات کار مدارس اشاره کرد و گفت: ساعات کار آموزشی مدارس متوسطه در دوره دوم و هنرستان‌ها در سال تحصیلی جاری بدون تغییر و همانند سال گذشته خواهد بود.

حجت حسن نژاد خاطرنشان کرد: در مدارس تک نوبته دوره اول متوسطه زنگ 50 دقیقه‌ای و مدارس دو نوبته به صورت 90 دقیقه‌ای خواهد بود.

گفتنی است این موارد در صورت تایید کمیته برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق ارسال و قابلیت اجرایی خواهد داشت.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا