اخبار
کد خبر : 1659 ۱۳۹۴/۱۱/۱۸   

استاندار: شناسایی برخی قوانین مزاحم کسب و کار توسط دولت

استاندار آذربایجان غربی از شناسایی و احصای برخی قوانین مزاحم کسب و کار توسط دولت خبر داد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل بازرسی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: دولت، برخی قوانین مزاحم کسب و کار را مورد بررسی قرار داده که در هیئت دولت در حال جمع بندی است و پس از نهایی شدن، به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف دولت تدبیر و امید، هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت کشور به دور از هرگونه تخلف و فساد اداری است.

سعادت اضافه کرد: سالم سازی محیط اداری و مفسده ستیزی از دوایر دولتی و همچنین اجرای صحیح و دقیق قوانین، همت همه آحاد جامعه را می طلبد و مختص یک بخش یا یک سازمان خاص نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وجود هماهنگی و همدلی میان بخش اجرایی و قضایی در استان خبر داد و افزود: در استان آذربایجان غربی نسبت به سایر استان ها، بیشترین هماهنگی و همدلی در بین سیستم اجرایی و قضایی وجود دارد و این همدلی و هماهنگی، می تواند زمینه ساز ارتقای شاخص های مختلف توسعه در استان باشد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین به حوادث اخیر هتل تارای مهاباد اشاره و خاطرنشان کرد: در این قضیه، دشمنان نظام، به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بودند که با هوشیاری مردم و همدلی و هماهنگی دستگاه های اجرایی، امنیتی و قضایی استان، این توطئه ها خنثی شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این آیین با تاکید بر اینکه قوه قضاییه به دنبال مچ گیری نیست، افزود: بنای ما بر انجام فعالیت های پیشگیرانه است و در این مسیر نیز حرکت می کنیم.

توکل حیدری اضافه کرد: علاوه بر آن در راستای عمل به سخنان رئیس قوه قضاییه، سعی داریم تا آنجا که ممکن است و نقض قانون نمی شود، سختگیری نکنیم و بر این امر نیز اصرار داریم.

وی اظهار کرد: سازمان بازرسی نیز در این راستا فعالیت می کند و با ارائه مشاوره های مختلف سعی دارد از بروز فساد و تخلف در ادارات جلوگیری کند.

در این مراسم، ساختمان سازمان بازرسی کل آذربایجان غربی در شش طبقه و بیش از هزار و 500 مترمربع مساحت به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا