Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1642 ۱۳۹۴/۱۱/۱۶   

تایید صلاحیت‌شدگانی که رد صلاحیت شده‌اند، می‌توانند اعتراض کنند

رادفر: چند روز آینده نتیجه بررسی دوباره هیات مرکزی به صورت محرمانه به نامزدها اعلام می شود

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس دهم اعلام کرد: داوطلبانی نمایندگی مجلس که صلاحیت آنها در مرحله قبلی تایید شده اما بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده است، می‌توانند شکایت خود را تحویل دهند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع آن عده از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت داوطلبی آنها در مرحله قبلی مورد تایید قرار گرفته و بر اساس نظر شورای نگهبان صلاحیت آنها رد شده، می‌رساند:

به استناد تبصره 3 از بند 2 ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌توانند ظرف مدت 3 روز از تاریخ 94/11/17 تا 94/11/19 و در وقت اداری به آدرس تهران، اتوبان بسیج- بلوار هجرت – میدان شهید مطهری – ورزشگاه تختی یا در استان‌ها به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان‌های مربوط مراجعه و پس از دریافت فرم، شکایت خود را تنظیم و پس از تحویل، رسید دریافت کنند.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در گفت و گو با ایرنا اعلام کرده است: برای اجرا و نظارت بر انتخابات هفتم اسفند ماه در استان بیش از 24 هزار نفر در دو هزار شعبه اخذ رای مشارکت می کنند.

علیرضا رادفر افزوده است آذربایجان غربی با به کارگیری تمامی امکانات لازم و پیش بینی موارد امنیتی و پشتیبانی و تعیین مکان های ثبت نام و شعب اخذ رای در مناطق مختلف استان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفند از آمادگی کافی برخوردار است.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان در تلاش هستند که با بسیج امکانات موجود زمینه را برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی در خصوص امکان تغییر در لیست نامزدها، گفت: نامزدهای رد صلاحیت شده، اعتراض خود را به هیات های مرکزی نظارت اعلام کرده اند و در چند روز آینده نتیجه بررسی دوباره هیات مرکزی به صورت محرمانه به نامزدها اعلام می شود.

وی اضافه کرد: نامزدهای رد صلاحیت شده دوباره می توانند اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند تا در این شورا نیز دوباره موضوع صلاحیت آنها مورد بررسی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که هیئت های مرکزی نظارت و شورای نگهبان با سعه صدر بیشتری بررسی نامزدهای رد صلاحیت شده را انجام دهند، تا فرصت تنوع انتخاب برای مردم بیشتر شود.

رادفر گفت: لیست نهایی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در 21 بهمن و اسامی نهایی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در 28 بهمن از طریق رسانه ها اعلام عمومی خواهد شد.

در انتخابات هفتم اسفندماه از استان آذربایجان غربی 12 نماینده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سه نماینده برای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و یک نماینده نیز به عنوان منتخب اقلیت های دینی برای مجلس دهم انتخاب خواهند شد.

شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، ماکو، نقده، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و میاندوآب 9 مرکز حوزه اصلی و شهرستان های شوط، پلدشت، چالدران، چایپاره، اشنویه، سردشت، شاهین دژ و تکاب هشت مرکز و حوزه فرعی انتخابات در آذربایجان غربی اعلام شده است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه به صورت همزمان و توام در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا