اخبار
کد خبر : 1637 ۱۳۹۴/۱۱/۱۵   

دستگاه های تصویربرداری پزشکی در آذربایجان غربی نصب شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از نصب و راه اندازی دستگاه های تصویربرداری پزشکی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، ابراهیم حسنی در گفت و گوی خبری آخرین وضعیت دستگاه های تصویربرداری پزشکی در استان را تشریح کرد .

وی افزود: در راستای طرح تحول نظام سلامت تجهیزات تصویربرداری بسیار خوبی به استان اختصاص یافته است .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اضافه کرد: ام آر آی نقده در حال نصب هست و ام آر آی بوکان وارد شهرستان شده و در حال آماده سازی برای نصب است در خصوص ام آر آی خوی نیز امیدوار هستیم ظرف چند روز آینده از گمرک ترخیص شود .

حسنی اضافه کرد: در بیمارستان سیدالشهدا ( ع) ارومیه با مشارکت بخش خصوصی و خیرین یک دستگاه ام آر آی در نظر گرفته شده ولی کارهای خرید و انتقالش هنوز انجام نگرفته که مدت بیشتری طول خواهد کشید.

معاون درمان دانشگاه در خصوص دستگاه های سی تی اسکن نیز گفت: در این رابطه سال گذشته در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس خریداری، نصب و راه اندازی شد که در حال استفاده است.

به گفته وی، دو دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس وارد خوی و بوکان شده و در حال نصب هستند.

این مقام مسئول همچنین افزود: سه دستگاه  سی تی اسکن نیز در نوبت تحویل برای بیمارستان شهید مطهری ارومیه، بیمارستان نقده و بیمارستان پیرانشهر هستند که امیدواریم به زودی آنها هم دریافت و نصب شوند.

وی اضافه کرد: همچنین در تلاش هستیم برای بیمارستان مهاباد، میاندوآب و سلماس نیز دستگاه های تصویربرداری اختصاص یابد تا بتوانیم آنها را وارد چرخه تشخیصی درمانی استان کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا