Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1634 ۱۳۹۴/۱۱/۱۵   

بسیج امکانات راه و شهرسازی برای برگزاری باشکوه انتخابات

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر بسیج امکانات و منابع و همکاری و تعامل سازنده با مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، داریوش نصر امروز در نشست مشترک با مدیران و روسای ادارات شهرستان های تابعه با اشاره به ضرورت برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور بر لزوم همکاری ادارات شهرستان های تابعه با فرمانداری ها و ارائه امکانات و منابع باکیفیت به مجریان انتخابات تاکید کرد.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: مدیران و مسئولان این مجموعه ضمن رعایت بی‌طرفی و عدم طرفداری از یک کاندیدای خاص باید با اتخاذ تدابیر لازم بستر مناسب را برای حضور گسترده مردم مهیا کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین از اجرای موفق راهداری زمستانی و ارائه خدمات مطلوب راهداران به مسافران در سفرهای جاده ای تقدیر و تشکر کرد و بر آمادگی گروه های راهداری در اجرای طرح راهداری نوروزی تاکید کرد.

نصر در خصوص مدیریت کارآمد هزینه ها تصریح کرد: کارشناسان اداره ماشین آلات جهت بررسی و کارشناسی چرخه تعمیر و بازسازی ماشین آلات راهداری در حوزه های شهرستانی حضور یابند.

وی با بیان اینکه صرفه جویی در زمان و ارائه خدمات مطلوب به مردم باید سرلوحه کار مدیران این اداره کل قرار گیرد، گفت: مشکلات و موضوعات پیش رو حوزه های مدیریتی باید همراه با پیشنهادات و راهکارهای لازم مطرح شود.

این مقام مسئول بر تسهیل در ارتباطات درون سازمانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه مدیریت، کنترل، نظارت، مراقبت و برنامه ریزی از بارزترین سرفصل های کاری مدیران است، باید نسبت به اجرای این سرفصل ها در حوزه های مدیریتی دقت لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا