اخبار
کد خبر : 1631 ۱۳۹۴/۱۱/۱۵   

فعال سازی ستادهای صیانت از حقوق شهروندی در ایام نوروز

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی از فعال سازی ستادهای صیانت از حقوق شهروندی و تشکیل تیم های بازرسی بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی زیرمجموعه های خود در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور در جلسه هماهنگی بازرسی از خدمت رسانی دستگاه ها در ایام نوروز اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز باید بدون وقفه و بدون افت کیفیت انجام گیرد.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز باید بدون وقفه و بدون افت کیفیت انجام گیرد، در همین راستا بازرسان ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و حجاب و عفاف بر نحوه ارائه خدمات در این ایام نظارت می کنند و نتایج ارزیابی نیز به دبیرخانه ستاد ارسال می شود.

عطاپور با تاکید بر اینکه هدف از بازرسی ها، ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم است، افزود: همه دستگاه ها در قبال مردم وظایف و تکالیفی دارند که این وظایف باید در طول سال و به ویژه در ایامی مثل تعطیلات نوروز، به نحو احسن انجام گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ادامه گزارشی از نتایج ارزیابی عملکرد دستگاه های استانی در ایام نوروز 94 ارائه کرد و گفت: در ارزیابی نتایج عملکرد دستگاه ها در نوروز 94، نقاط قوت، ضعف و پیشنهاداتی ارائه شده که از دستگاه ها انتظار می رود با لحاظ کردن نتیجه عملکرد خود، نقاط قوت را تقویت و نسبت به اصلاح و رفع نواقص و نقاط ضعف نیز اقدام کنند.

نظارت بر نحوه خدمت رسانی در جاده ها و رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی از دیگر موارد مورد تاکید دکتر عطاپور در این جلسه بود.

وی همچنین از دستگاه ها خواست شماره تلفن های سه رقمی رسیدگی به شکایات مردمی خود را به طرق مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در مواقع مورد نیاز اطلاع داشته باشند که شکایات و انتقادات خود را چگونه مطرح و منعکس کنند.

عطاپور اضافه کرد: آموزش های حقوق شهروندی به عنوان یک اولویت در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد؛ چرا که وقتی مردم آگاهی و اطلاع کافی از حقوق خودشان داشته باشند می توانند به عنوان یک ناظر عمل کنند و اجازه ندهند حقوقشان تضییع شود.

ارائه چک لیست خدمات و برنامه کشیک های نوروزی توسط دستگاه ها و ارزیابی و نظرسنجی از مراجعان از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر آنها تاکید کرد.

مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان نیز در این جلسه گزارشی از برنامه های نظارتی خود در ایام نوروز ارائه کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا