Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1630 ۱۳۹۴/۱۱/۱۴   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه مغلوب شهرداری بجنورد شد

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در نخستین دیدار دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور مقابل تیم شهرداری بجنورد شکست خورد.

دور رفت مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور از عصر روز چهارشنبه 14 بهمن ماه با برگزاری هشت دیدار در شهرهای مهاباد، بجنورد، تهران، اراک، سیرجان، ساری، اصفهان و محمودآباد پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه میهمان تیم شهرداری بجنورد بود که این بازی در خاتمه با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

در این دیدار تیم شهرداری بجنورد با امتیازات 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 17 برابر میهمان خود به برتری رسید.

مسعود ذوقی و احسان زحمتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این بازی را برعهده داشتند و شهباز صدری نیز ناظر بازی بود.

تیم شهرداری جوان ارومیه در بازی برگشت روز یکشنبه 18 بهمن ماه از ساعت 16 در سالن مخابرات ارومیه میزبان تیم شهرداری بجنورد است.

مرحله پلی آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه های ایران با راهیابی 16 تیم به مرحله حذفی آغاز شده و تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب مقام سوم گروه خود به این مرحله گام گذاشته است.

در صورتی که دو تیم در این دو بازی صاحب یک برد و یک باخت شوند، کار به بازی سوم خواهد انجامید.

برنده دیدار شهرداری جوان ارومیه و شهرداری بجنورد به مصاف برنده دیدار فرمانداری مهاباد و پاس مشهد خواهد رفت.

تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه 2 این رقابتها با مقاومت فرمانداری مهاباد، عقاب تهران، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه بود.

بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست از روز چهارشنبه 27 آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

ووشوکار آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی دعوت شد

حمزه قرآن خوان، وشووکار آذربایجان غربی با کسب مدال برنز و مقام سومی مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به اردوی تیم ملی دعوت شد.

علی نوری رئیس هیات ووشوی آذربایجان غربی افزود: بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حضور 273 ورزشکار در قالب 34 تیم به میزبانی سالن شهید حیدریان استان قم برگزار شد.

وی اظهار کرد: این مسابقات مرحله نخست انتخابی تیم ملی محسوب می شود و نفرات اول تا سوم هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نوری افزود: حمزه قرآن خوان در وزن منهای 70 کیلوگرم به همراه حسن کرمی از تهران ب در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند و در این وزن میلاد قزل سفلو از گلستان و سعید فاضلی از ایلام به ترتیب اول و دوم شدند.

وی گفت: تیم اعزامی استان با ترکیب شش ووشوکار و به مربیگری مظفر خضری عازم این رقابت ها شده بود و در ادامه نیز تیم بانوان استان با پنج ورزشکار با هدایت لیلا یعقوبی عازم استان قم می شود.

نوری نبود اسپانسر، کمبود اعتبار و سالن تمرینی را از مشکلات عمده هیات ووشو عنوان کرد و از مسئولان ورزش استان خواست مساعدت و همکاری لازم را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، مسابقات ووشوی مردان کشور از روز یکشنبه یازدهم بهمن ماه آغاز و عصر سه شنبه گذشته با معرفی تیم های و نفرات برتر هر وزن به پایان رسید.

صعود تیم هندبال شهرداری ارومیه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک

تیم هندبال شهرداری ارومیه با صدرنشینی در گروه چهارم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

تیم هندبال شهرداری ارومیه در نخستین دیدار از مرحله مقدماتی این رقابت ها موفق به پیروزی مقابل تیم مدافع حرم مراغه شد و در دومین دیدار نیز با نتیجه 27 بر 23 از سد تیم قدرتمند نیروی زمینی ارتش عبور کرد و به عنوان صدرنشین گروه چهارم به مرحله بعدی پا گذاشت.

این تیم عصر امروز چهارشنبه برای راهیابی به نیمه نهایی مقابل تیم برازجان نبرد صف آرایی می کند.

پنجمین دوره رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور با حضور 14 تیم (در دو گروه چهار و دو گروه سه تیمی) از روز یکشنبه (11 بهمن ماه) به میزبانی بوشهر آغاز شده است.

تیم هندبال شهرداری ارومیه که سال گذشته از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرده است مصمم برای رسیدن به فینال این مسابقات و صعود به لیگ برتر کشور است.

تیم هندبال استان آذربایجان غربی که در سالهای 91 و 93 به ترتیب با اسپانسری شهرداری ارومیه و سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در لیگ برتر کشور حضور داشت، به علت حمایت ناقص این اسپانسرها، مجبور به انصراف از لیگ برتر در میانه راه شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا