Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16287 ۱۴۰۱/۰۵/۱۲   ۲۱:۱۵:۰۶

معاون استاندار:
۹۱ واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی احیا شد

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۹۱ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید برگشته اند.

به گزارش نای قلم، جواد کرمی امروز در گفتگوی خبری با اشاره به ابتکار استاندار آذربایجان غربی درخصوص برگزاری یکشنبه های حمایت از تولید و صنعت، افزود: طرح یکشنبه های حمایت از تولید در راستای دیدار بی واسطه با تولیدکنندگان و صنعت گران استان و پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از نزدیک اجرا می شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۳۲ یکشنبه حمایت از تولید و صنعت در استان برگزار شده، خاطرنشان کرد: ۴۳ درصد از مصوبات در این بازدیدها در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از پیگیری مشکلات مالی واحدهای تولیدی در یکشنبه های حمایت از تولید نیز خبر داده و افزود: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حوزه تسهیلات بانکی، محیط زیستی و شرکت های خدمات رسان در یکشنبه های حمایت از تولید به صورت جدی پیگیری می شود.

کرمی با یادآوری برگزاری ۴۸ نشست با سرمایه گذاران در جریان یکشنبه های حمایت از تولید گفت: استاندار آذربایجان غربی به صورت جدی پیگیر جذب سرمایه گذاران ملی و منطقه ای برای توسعه استان هستند و در این راستا توافقات قابل توجهی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر حمایت از طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی فعال استان و استقبال از  پیشنهادات سازنده جهت توسعه استان تصریح کرد: دستگاه‌های متولی و بانکها ملزم به حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع مشکلات این واحدها هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی عمل به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از حوزه دانش بنیان را نیز ضروری دانسته و یادآور شد: مجموعه دولت در استان به صورت جدی حمایت و توسعه واحدهای دانش بنیان را در دستور کار قرار داده‌ است و در این راستا مقام عالی استان از ۶ واحد دانش بنیان بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرده است .

کرمی همچنین با اشاره به حمایت جدی استاندار آذربایجان غربی از توسعه صادرات واحدهای تولیدی استان به کشورهای همسایه، افزود: حمایت از صنایع تبدیلی در حوزه های مختلفی چون کشاورزی و معدن، تاثیر چشمگیری در رونق اشتغالزایی و بهره مندی استان از ارزش افزوده بیشتر خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات یکشنبه های حمایت از تولید، خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته تخصصی نسبت به اجرای کامل مصوبات به عنوان یک اصل اساسی اهتمام جدی وجود دارد.

کرمی با اشاره به فعال بودن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیر حمایت از واحدهای راکد و نیمه فعال جهت بازگشت به چرخه تولید هستیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا