Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1628 ۱۳۹۴/۱۱/۱۴   

آغاز بهره برداری از طرح های تولیدی- صنعتی در ارومیه

همزمان با سومین روز از ایام الله دهه فجر، تعدادی از طرح های تولیدی و صنعتی در ارومیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نای قلم، طرح های تولیدی و صنعتی شامل کارخانه تولید درب های اتوماتیک و کرکره برقی، واحد تولید مانکن های فایبرگلاس و پلاستیکی و انواع آویزهای فلزی و چوب لباسی و واحد تولیدی پودر لباسشویی و ظرفشویی مروارید در ارومیه افتتاح شد.

شرکت آریا بهین کنترل که در اواخر سال 1385 به عنوان مجری درب های اتوماتیک سازه های برقی و سیستم مدیریت ساختمان تأسیس شده، واحد تولیدی کرکره های برقی و درب های اتوماتیک شیشه ای را در شهرک صنعتی فاز 2 توسعه ارومیه نیز راه اندازی کرده که این واحد امروز بدست استاندار آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار گرفت.

واحد تولید مانکن های فایبرگلاس و پلاستیکی شرکت اروم تکسان صنعت نیز واقع در شهرک صنعتی فاز 2 توسعه ارومیه، با 25 میلیارد ریال اعتبار و ایجاد اشتغال برای 10 نفر، از  دیگر طرح هایی بود که امروز با حضور مهندس سعادت، افتتاح شد.

از دیگر طرح های افتتاحی امروز، واحد تولیدی پودر لباسشویی و ظرفشویی شرکت مروارید واقع در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه بود که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 18 نفر، به بهره برداری رسید.

 استاندار آذربایجان غربی در مراسم افتتاحیه واحد تولیدی پودر مروارید، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهمترین اهدافی که باید همه ما در جهت تحقق آن دست به دست هم دهیم، استقلال اقتصادی و توسعه آن در کشور است.

سعادت افزود: حماسه سیاسی و توسعه سیاسی در کشور ما با حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف پشتیبانی از انقلاب اسلامی، محقق شده است و امروز ایران اسلامی، بعنوان کشوری مستقل، استقلال کامل سیاسی دارد.

وی ادامه داد: در کنار استقلال سیاسی، باید در زمینه اقتصادی نیز به استقلال و توسعه برسیم و این محقق نمی شود مگر با تلاش، همکاری و مشارکت تمامی آحاد و اقشار مردم و همچنین همت و تلاش هر چه بیشتر مدیران و مسئولان.

استاندار آذربایجان غربی، اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی را از مهمترین برنامه ها و اولویت های استان عنوان کرد و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی، در حقیقت بازوهای توسعه و استقلال اقتصادی هستند و ضرورت دارد که با ایجاد فرصت های شغلی برای این قشر تحصیلکرده، از ظرفیت و استعداد آنها در جهت رشد، توسعه و شکوفایی استان استفاده کنیم.

بهره برداری از فاز دوم کارخانه تولید قیر بام گستران با 127 میلیارد ریال اعتبار در ارومیه

 همچنین امروز فاز دوم کارخانه تولید قیر صنعتی بام گستران در ارومیه به بهره برداری رسید.

برای راه اندازی فاز دوم این کارخانه، 127 میلیارد ریال اعتبار هزینه و با افتتاح آن برای 51 نفر، اشتغالزایی شده است.

در مراسم افتتاحیه فاز دوم کارخانه تولید قیر صنعتی بام گستران، فرماندار و بخشدار مرکزی ارومیه، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، داریاووش عزیزیان کشیش کلیسای شرق آشورو جمعی دیگر از مدیران و مسئولان استانی نیز حضور داشتند.

شرکت سهامی خاص بام گستران در سال 1363 (1984) تحت شماره 1103 در اداره ثبت شرکتهای ارومیه به ثبت رسیده که از لحاظ قدمت بنیانگذار صنعت عایق رطوبتی در استان آذربایجان غربی بوده و سومین شرکت فعال و ثبت شده در سطح کشور می باشد.

مقارن سال 1375 (1996 ) در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع واقع در 25 کیلومتری جاده شهید کلانتری اقدام به ساخت و ساز و راه اندازی خط تولید عایق رطوبتی پلیمری با نام بام گستران نموده در حال حاضر زیربنای احداث شده بالغ بر پنج هزار و 200 مترمربع و ظرفیت تولید عایق سیزده و نیم میلیون متر مربع در سه شیفت کاری در سال است .

این واحد دارای گواهینامه استاندارد ملی برای چهار نوع محصول بوده و اولین واحد تولیدی عایق رطوبتی دارای نشان استاندارد اروپایی CE و اولین واحد دارای گواهینامه تأیید صلاحیت آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه همکار در صنعت عایق در سطح کشور است و هم چنین دارای گواهینامه ISO 2001 - 2008 می باشد .

این شرکت در سال 1390 (2011) با احداث پالایشگاه تولید انواع قیر از وکیوم باتوم با ظرفیت سالانه 35 هزار تن به خودکفائی رسید و اکنون نیز با تاسیس فاز 2 تولید قیر، ظرفیت خود را به 300 هزار تن در سال رسانده است .

این واحد علاوه بر فروش داخلی توسط بیش از 150 نماینده در سطح کشور توانسته محصولات خودرا به کشورهای همجوار و کشورهای اروپایی در حجم بالا صادر کند.

ضمناً این واحد چندین دور به عنوان واحد نمونه کشوری و استانی و واحد نمونه صادراتی و اخذ لوح و تشویق نامه های متعدد از ارگان های کشور را در کارنامه کاری خود دارا است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا