Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 16278 ۱۴۰۱/۰۵/۱۱   ۱۸:۳۶:۵۵

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد؛
ضرورت چاره‌جویی مدیریت شهری برای رانش زمین در ارومیه

 

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه بر ضرورت چاره‌جویی مدیریت شهری برای رانش زمین در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، مرتضی بهرام امروز در هشتادمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: باید به شهروندانی که مالک خانه‌های پارک جنگلی هستند، پس از تخلیه منازل زمین معوض داده شود.

وی با توجه به مباحثی در راستای رانش زمین در منطقه پارک جنگلی و طرح مسئله نامه نگاری با هدف رفع مسئولیت، اظهار کرد: مسئولان اگر به دنبال رفع مسئولیت باشند پس مشکلات را چه کسی رفع خواهد کرد؟ اگر رفع مسئولیت کنیم در برابر وجدان خود و خداوند چه پاسخی خواهیم داشت؟

بهرام در خصوص رفع خطر برای منازل در معرض رانش زمین که در منطقه پارک جنگلی قرار دارند، ادامه داد: اگر مراجع قضائی رأی مبنی بر تخلیه دادند، باید پیگیری شود، اما باید به فکر شهروندان نیز باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید ضمن هشدار به شهروندان برای تخلیه به فکر شهروندان ساکن در این منازل باشیم و زمینی معوض برای آنها در نظر بگیریم.

وی با اشاره به برخی مباحث در راستای سفرهای کاری برای استفاده از تجربیات سایر شهرها، افزود: به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر نماینده شهروندان هستیم و وظیفه داریم برای رفع مشکلات شهروندان به هر کجا که لازم باشد، رفته و به دنبال راهکار و چاره‌جویی باشیم.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا